Dostawa materiałów konserwacyjnych

Publication date 2018-06-25
End date 2018-07-03 00:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki,
  • Powróz, lina, szpagat i siatka,
  • Pasty i kremy,
  • Produkty chemiczne,
  • Farby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577993-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 448100001, 448320001, 395411203, 392242000, 240000004, 398125002, 392271103, 92212006, 243114111
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów konserwacyjnych, w tym: farby, emalie, lakiery, rozpuszczalniki, terpentyna, szpagat, szczotki, octan etylu,uszczelniacz, igły, nici szwalnicze, parafina, kwas siarkowy. Wielkość dostaw została określona w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ff69048-7b31-4251-82bd-c51583606f3c
Biuletyn 577993-N-2018
Zamawiajacy nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 12139041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 137 554
Zamawiajacy fax 261 137 553
Zamawiajacy email 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url www.3rblog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków (Kancelaria Jawna)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów konserwacyjnych
Numer referencyjny 123/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów konserwacyjnych, w tym: farby, emalie, lakiery, rozpuszczalniki, terpentyna, szpagat, szczotki, octan etylu,uszczelniacz, igły, nici szwalnicze, parafina, kwas siarkowy. Wielkość dostaw została określona w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 44810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin 31.10.2018r. jest maksymalnym terminem realizacji zamówienia. Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej. Kryteria i metodologia ich oceny zostały określone w rozdziale XIII SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania stosownych zmian w umowie na mocy porozumienia stron, w następujących przypadkach: a) zmiany miejsca dostawy bądź odbiorcy – w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącej Odbiorcą; b) zmiany terminów o których mowa w niniejszej umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, o okres nie dłuższy niż czas trwania siły wyższej; c) zmiany terminu dostawy – w każdym czasie z uwagi na potrzeby Sił Zbrojnych w szczególności konieczność wcześniejszego wydania poszczególnych pozycji asortymentowych Użytkownikom; d) przedłużenia terminu realizacji umowy – o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przez Krajową Izbą Odwoławczą lub Sądem Powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego, a kończy się w dniu wydania stosownego orzeczenia przez KIO bądź Sąd; e) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami; f) zmniejszenia należnego wykonawcy wynagrodzenia – w każdym czasie za jego zgodą, a także w przypadku dokonania w umowie zmian, o których mowa w pkt e); g) zmiany poszczególnych pozycji asortymentowych stanowiących przedmiot umowy – gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz że cena jednostkowa netto nie ulegnie zwiększeniu; h) Innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych (poleceń) przełożonych zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy – zgodnie ze zmienionymi przepisami, wytycznymi bądź poleceniami.
IV 4 4 data 2018-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Farby, lakier
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: emalii czerwonej olejnej, emalii olejnej khaki ral 6031, emalii ftalowej modyfikowanej cyklokauczokowej uniwersalnej szarej średniej, emalii ftalowej modyfikowanej cyklokauczokowej uniwersalnej szarej jasnej, lakieru asfaltowego czarnego nobitex 1 l lub równoważnego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rozpuszczalniki, terpentyna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44832000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: rozpuszczalnika nitro, rozpuszczalnika do lakierów bitumicznych oraz terpentyny.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Szpagat
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39541120-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa szpagatu pakowego polerowanego oraz szpagatu bawełnianego kręconego nabłyszcz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Szczotki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczotek doczołowych FI 50 z trzpieniem oraz szczotek doczołowych drucianych FI 80 mm.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Octan etylu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa octanu etylu 88,1 g/mol 5 l.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Uszczelniacz do pieców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39812500-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa uszczelniacza do pieców Soudal 310 ml lub równoważnego.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Igły, nici
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39227110-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa igieł do maszyny overlok, igieł do maszyny DBX1 oraz nici szwalniczych białych Adriana WIGA 120 5000m lub równoważnych.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Parafina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 09221200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa parafiny stałej R II 53.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Kwas siarkowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24311411-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa kwasu siarkowego czystego min. 95%.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)