Dostawa i montaż jezdnych i stacjonarnych metalowych regałów archiwalnych w magazynach dokumentacji w budynkach Oddziału ZUS w Płocku i Inspektoratu ZUS w Ciechanowie.

Publication date 2018-06-26
End date 2018-07-05 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578492-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż jezdnych i stacjonarnych metalowych regałów archiwalnych w magazynach dokumentacji w budynkach Oddziału ZUS w Płocku, al. Piłsudskiego 2b i ul. Tysiąclecia 10 oraz Inspektoracie ZUS w Ciechanowie ul. Rzeczkowska 8.
II. Łączna prognozowana ilość metrów bieżących półek użytkowych w regałach przesuwnych i stacjonarnych we wszystkich pomieszczeniach archiwalnych wyniesie około 3 054,60 mb.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d051afb-3aaf-4026-85f0-12d8283002e6
Biuletyn 578492-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
Regon 1775600388
Zamawiajacy adres ulica Jachowicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48242625271,
Zamawiajacy fax +48242625660
Zamawiajacy email ZAP_Plock@zus.pl,
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, I piętro, pok. 211 - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż jezdnych i stacjonarnych metalowych regałów archiwalnych w magazynach dokumentacji w budynkach Oddziału ZUS w Płocku i Inspektoratu ZUS w Ciechanowie.
Numer referencyjny 280000/271/11/2018-ZAP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż jezdnych i stacjonarnych metalowych regałów archiwalnych w magazynach dokumentacji w budynkach Oddziału ZUS w Płocku, al. Piłsudskiego 2b i ul. Tysiąclecia 10 oraz Inspektoracie ZUS w Ciechanowie ul. Rzeczkowska 8. II. Łączna prognozowana ilość metrów bieżących półek użytkowych w regałach przesuwnych i stacjonarnych we wszystkich pomieszczeniach archiwalnych wyniesie około 3 054,60 mb.
Cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow I. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminach: 1) Oddział ZUS w Płocku, al. Piłsudskiego 2b – od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2018 r. 2) Oddział ZUS w Płocku, ul. Tysiąclecia 10 – od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2018 r. 3) Inspektorat ZUS w Ciechanowie, ul. Rzeczkowska 8 – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.09.2018 r. II. Zamawiający przewiduje zmianę terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia opóźnienia terminu zakończenia prac remontowo – budowlanych w lokalu – o liczbę dni trwania tego opóźnienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju); 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy: 1) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp oraz 2) w zakresie terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia opóźnienia terminu zakończenia prac remontowo – budowlanych w lokalu – o liczbę dni trwania tego opóźnienia.
IV 4 4 data 2018-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.07.2018 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, sala konferencyjna. II. Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 15:00: - w zakresie proceduralnym - Marta Pomierna Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku al. Jachowicza 1, 09-402 Płock Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych e-mail: ZAP_Plock@zus.pl tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05, fax (24) 264 03 41. - w zakresie opisu przedmiotu zamówienia – Tomasz Świątkowski Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku al. Jachowicza 1, 09-402 Płock Wydział Administracyjno-Gospodarczy tel. (24) 262-52-71 wew. 24-15

Criterion

Kryteria Czas usunięcia wad lub usterek
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)