GuidZP400 |
db84b746-257d-4746-82fa-a65a143f2754
|
Biuletyn |
578406-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.
|
Regon |
19147840800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamknięta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80955
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
587 379 565
|
Zamawiajacy fax |
587 379 332
|
Zamawiajacy email |
pois_mk@portgdansk.pl
|
Adres strony url |
www.portgdansk.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.portgdansk.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.portgdansk.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w siedzibie Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A. albo przesłać na adres Zamawiającego określony w pkt 11.2. SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A., ul. Zamknięta 18, 80 - 955 Gdańsk, pokój nr 10B - Kancelaria ogólna.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów osobistych i monitorów komputerowych dla ZMPG S.A. w Gdańsku
|
Numer referencyjny |
NPR/FZ/2018/042
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa 44 szt. komputerów stacjonarnych, 104 szt. monitorów i 22 szt. komputerów przenośnych (laptopów) dla ZMPG S.A.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu ww. warunku udziału w postępowaniu (zgodnie z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do SIWZ).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu ww. warunku udziału w postępowaniu (zgodnie z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do SIWZ).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie komputerów stacjonarnych i/lub komputerów przenośnych, każda o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z §10 Regulaminu udzielania zamówień przez Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A. na wykonanie robót budowlanych, usług lub dostaw, w celu wykazania nie podlegania wykluczeniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (oświadczenie należy złożyć zgodnie z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do SIWZ).
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełniania warunku z sekcji III.1.3. (zdolność techniczna lub zawodowa) Wykonawca musi złożyć wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dla każdej pozycji wykazu należy podać rodzaj/opis zakresu, wartość, datę i miejsce wykonania, oraz dołączyć dowody wskazujące, że zostały wykonane w sposób należyty. Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3C do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz swobodnego przepływu takich danych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A., ul. Zamknięta 18, 80 – 955 Gdańsk;
2) inspektorem danych osobowych w Zarządzie Morskiego Portu Gdańsk S.A. jest: Pan Jarosław Szabłowski, kontakt: iod@portgdansk.pl, tel. +48 58 737 97 07*);
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr NPR/FZ/2018/042 – Dostawa komputerów osobistych i monitorów komputerowych dla ZMPG S.A. w Gdańsku, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO.
*) Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
**) Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
***) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
UWAGA !!! Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień przez Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A., wprowadzonym Zarządzeniem nr 5/2017 z dnia 25 maja 2017 r. Treść regulaminu zamieszczona jest na stronie internetowej www.portgdansk.pl. Pojawiające się w treści ogłoszenia odniesienia do ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych nie mają zastosowania w przedmiotowym postępowaniu.
|