„WYPOSAŻENIE NOWO OTWARTEGO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W IGOŁOMI W ELEMENTY PLACU ZABAW ORAZ W POMOCE I MATERIAŁY DYDAKTYCZNE, MEBLE I SPRZET MULTIMEDIALNY”

Publication date 2018-06-26
End date 2018-07-04 00:00:00
Instytucja Gminne Centrum Edukacji w Igołomi
Miejscowość Igołomia
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578670-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 375352009, 302300000, 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placu zabaw oraz dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych, mebli i sprzętu multimedialnego do nowo otwartego oddziału Przedszkola w Igołomi w Gminie Igołomia-Wawrzeńczyce.
Zadanie jest objęte projektem: Zwiększenie dostępu do wychowania przedszkolnego dla dzieci 3-4 letnich na obszarze Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020, Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje Działanie 10.1, Poddziałanie 10.1.1, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na czternaście odrębnych części:
- I CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw”.
Zakres I części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń placu zabaw wymienionego w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- II CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego” do wyposażenia pomieszczeń nowego oddziału oraz na zajęcia z terapii logopedycznej.
Zakres II części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego wymienionego w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Dostawa i montaż mebli do wyposażenia pomieszczeń nowego oddziału oraz na warsztaty przyrodnicze”.
Zakres III części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli-asortymentu wymienionego w załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- IV CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia z nową grupą 3-4 latków”.
Zakres IV części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- V CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia z terapii logopedycznej”.
Zakres V części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- VI CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia z dziećmi o zaburzonym rozwoju społeczno-emocjonalnym”.
Zakres VI części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- VII CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia z integracji sensorycznej”.
Zakres VII części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- VIII CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia rozwijające sprawność manualną – terapia ręki”.
Zakres VIII części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- IX CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia psychoruchowe oraz stymulujące rozwój psychoruchowy”.
Zakres IX części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- X CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia taneczno-muzyczne”.
Zakres X części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- XI CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia teatralne”.
Zakres XI części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- XII CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia plastyczne”.
Zakres XII części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- XIII CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia przyrodnicze „Mały ekolog”.
Zakres XIII części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 13 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- XIV CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na warsztaty ceramiczne” .
Zakres XIV części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 14 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pomoce dydaktyczne i materiały dostarczane w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia mają być wyrobem fabrycznie nowym tzw. wolnym od wad, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich, oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
Jeżeli w specyfikacji zamówienia znajdują się jakiekolwiek patenty, pochodzenie czy znaki towarowe – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu wskazania na typ i dopuszcza tym samym składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych oraz technicznych nie gorszych niż te, które zostały podane przez Zamawiającego
w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym
w załącznikach do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b4845859-d958-4ec4-8fda-9da188712ca5
Biuletyn 578670-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gminne Centrum Edukacji w Igołomi
Regon 12186379900000
Zamawiajacy adres ulica Igołomia
Zamawiajacy adres numer domu 252
Zamawiajacy miejscowosc Igołomia
Zamawiajacy kod pocztowy 32126
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 287 30 31
Zamawiajacy fax 12 287 30 31
Zamawiajacy email igol252@wp.pl
Adres strony url www.szpigolomia.com; www.igwa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane w ramach Projektu: Zwiększenie dostępu do wychowania przedszkolnego dla dzieci 3-4 letnich na obszarze Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020, Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje Działanie 10.1, Poddziałanie 10.1.1, z Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpigolomia.com; www.igwa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpigolomia.com; www.igwa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art.10c ust. 2 PZP składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r Prawo Pocztowe (Dz. U. pz. 1529 oraz 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminne Centrum Edukacji w Igołomi, Igołomia 252, 32-125 Wawrzeńczyce
Nazwa nadana zamowieniu „WYPOSAŻENIE NOWO OTWARTEGO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W IGOŁOMI W ELEMENTY PLACU ZABAW ORAZ W POMOCE I MATERIAŁY DYDAKTYCZNE, MEBLE I SPRZET MULTIMEDIALNY”
Numer referencyjny GCEIg.271.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy XIV części
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placu zabaw oraz dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych, mebli i sprzętu multimedialnego do nowo otwartego oddziału Przedszkola w Igołomi w Gminie Igołomia-Wawrzeńczyce. Zadanie jest objęte projektem: Zwiększenie dostępu do wychowania przedszkolnego dla dzieci 3-4 letnich na obszarze Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020, Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje Działanie 10.1, Poddziałanie 10.1.1, z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na czternaście odrębnych części: - I CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw”. Zakres I części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń placu zabaw wymienionego w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego” do wyposażenia pomieszczeń nowego oddziału oraz na zajęcia z terapii logopedycznej. Zakres II części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego wymienionego w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - III CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Dostawa i montaż mebli do wyposażenia pomieszczeń nowego oddziału oraz na warsztaty przyrodnicze”. Zakres III części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli-asortymentu wymienionego w załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - IV CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia z nową grupą 3-4 latków”. Zakres IV części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - V CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia z terapii logopedycznej”. Zakres V części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - VI CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia z dziećmi o zaburzonym rozwoju społeczno-emocjonalnym”. Zakres VI części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - VII CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia z integracji sensorycznej”. Zakres VII części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - VIII CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia rozwijające sprawność manualną – terapia ręki”. Zakres VIII części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - IX CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia psychoruchowe oraz stymulujące rozwój psychoruchowy”. Zakres IX części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - X CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia taneczno-muzyczne”. Zakres X części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - XI CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia teatralne”. Zakres XI części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - XII CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia plastyczne”. Zakres XII części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - XIII CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia przyrodnicze „Mały ekolog”. Zakres XIII części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 13 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - XIV CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia pn. „Pomoce dydaktyczne i materiały na warsztaty ceramiczne” . Zakres XIV części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 14 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pomoce dydaktyczne i materiały dostarczane w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia mają być wyrobem fabrycznie nowym tzw. wolnym od wad, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich, oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa. Jeżeli w specyfikacji zamówienia znajdują się jakiekolwiek patenty, pochodzenie czy znaki towarowe – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu wskazania na typ i dopuszcza tym samym składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych oraz technicznych nie gorszych niż te, które zostały podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji : zgodnie ze złożona ofertą, jednakże nie dłużej niż 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca wraz z ofertą składa ( dotyczy każdej z części przedmiotu zamówienia tj. części od I do XIV): 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego dotyczące: a. Nie podlegania wykluczeniu – Zał. nr 17 SIWZ, b. Spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 18 SIWZ, 2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub wskazania adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, pod którym Zamawiający samodzielnie pobierze dokument. Wykonawca może również wskazać, by przedmiotowy dokument Zamawiający pobrał z posiadanych i przechowywanych u siebie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (wskazać jakie postępowanie), o ile dokument taki będzie aktualny.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy można zmienić: - termin realizacji zamówienia, w przypadku uzasadnionych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy (np.: opóźnienia w dostawie asortymentu od producenta, itp.). W takim przypadku strony mogą przesunąć termin realizacji o czas niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, - personel związany z realizacja zamówienie w tym nie będący stroną umowy tzn. ,,Zamawiającym” i ,,Wykonawcą”. Wskazana zmiana może nastąpić w przypadku wystąpienia zaniedbań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; zmian organizacyjnych lub w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych. Zmieniamy personel musi również spełniać warunki postawione na etapie postępowania przetargowego, co Wykonawca wykaże Zamawiającemu, - adres siedziby Wykonawcy. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy, tj. Wykonawcy wybranego w drodze postępowania przetargowego, - zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w sytuacji wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie całego zakresu umowy nie leży w interesie publicznym/interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obniżone o wartość zakresu usługi, która nie zostanie zrealizowana, - asortyment wchodzący w zakres przedmiotu zamówienia w okolicznościach niezależnych od Wykonawcy, np. w wyniku zakończenia wytwarzania danego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia lub wycofanie go z produkcji lub z obrotu na terytorium Polski, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o podobnym charakterze edukacyjnym, za cenę jednostkową nie wyższą niż zaoferowana w ofercie. W takiej sytuacji możliwa jest zmiana zapisów umowy, w zakresie przedmiotu zamówienia oraz odpowiednio zmiana całkowitej wartości umowy. - stawkę podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących jego wysokości. W takim przypadku o nową stawkę podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy, - podwykonawcę lub zrezygnować z podwykonawcy w okolicznościach wynikających z potrzeb Wykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie chciał wprowadzić podwykonawcę to zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem aneksu do umowy oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 potwierdzające że wprowadzany podwykonawca również spełnia postawione procedurą przetargową warunki udziału i nie podlegania wykluczeniu. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec podwykonawcy, którego Wykonawca chce wprowadzić, zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia temu podwykonawcy. Niniejszy zapis stosuje się również wobec dalszych podwykonawców. 2. Zamawiający informuje, że możliwa jest również zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w pozostałych okolicznościach, nie ujętych w ust. 1 niniejszej grupy tematycznej SIWZ, szczegółowo opisanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2018-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki ofertę należy złożyć w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37535200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji : zgodnie ze złożona ofertą, jednakże nie dłużej niż 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla części I to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: − termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. − termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. − termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.
Zalacznik krotki opis Zakres I części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń placu zabaw wymienionego w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego” do wyposażenia pomieszczeń nowego oddziału oraz na zajęcia z terapii logopedycznej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji : zgodnie ze złożona ofertą, jednakże nie dłużej niż 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla części II to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: − termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. − termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. − termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.
Zalacznik krotki opis Zakres II części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego wymienionego w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli do wyposażenia pomieszczeń nowego oddziału oraz na warsztaty przyrodnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji : zgodnie ze złożona ofertą, jednakże nie dłużej niż 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla części III to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: − termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. − termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. − termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.
Zalacznik krotki opis Zakres III części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli-asortymentu wymienionego w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia z nową grupą 3-4 latków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji : zgodnie ze złożona ofertą, jednakże nie dłużej niż 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla części IV to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: − termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. − termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. − termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zakres IV części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia z terapii logopedycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji : zgodnie ze złożona ofertą, jednakże nie dłużej niż 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla części V to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: − termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. − termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. − termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zakres V części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia z dziećmi o zaburzonym rozwoju społeczno-emocjonalnym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji : zgodnie ze złożona ofertą, jednakże nie dłużej niż 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla części VI to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: − termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. − termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. − termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zakres VI części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia z integracji sensorycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji : zgodnie ze złożona ofertą, jednakże nie dłużej niż 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla części VII to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: − termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. − termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. − termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zakres VII części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia rozwijające sprawność manualną – terapia ręki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji : zgodnie ze złożona ofertą, jednakże nie dłużej niż 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla części VIII to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: − termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. − termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. − termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zakres VIII części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia psychoruchowe oraz stymulujące rozwój psychoruchowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji : zgodnie ze złożona ofertą, jednakże nie dłużej niż 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla części IX to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: − termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. − termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. − termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zakres IX części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia taneczno-muzyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji : zgodnie ze złożona ofertą, jednakże nie dłużej niż 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla części X to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: − termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. − termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. − termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zakres X części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia teatralne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji : zgodnie ze złożona ofertą, jednakże nie dłużej niż 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla części XI to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: − termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. − termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. − termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zakres XI części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia plastyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji : zgodnie ze złożona ofertą, jednakże nie dłużej niż 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla części XII to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: − termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. − termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. − termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zakres XII części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne i materiały na zajęcia przyrodnicze „Mały ekolog"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji : zgodnie ze złożona ofertą, jednakże nie dłużej niż 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla części XIII to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: − termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. − termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. − termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zakres XIII części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 13 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne i materiały na warsztaty ceramiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji : zgodnie ze złożona ofertą, jednakże nie dłużej niż 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla części XIV to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: − termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. − termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. − termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zakres XIV części przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 14 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)