Sprzedaż - dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łącku

Publication date 2018-07-02
End date 2018-07-11 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łącku
Miejscowość Łącko
Województwo małopolskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582115-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158100009, 155000003, 151000009, 158000006, 30000001, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż - dostawa artykułów żywnosciowych do stołówki Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łącku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji stanowiący jednocześnie formularz ofertowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0733412b-c1e3-4003-b359-453e99ea8c10
Biuletyn 582115-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łącku
Regon 368087148
Zamawiajacy adres ulica Łącko
Zamawiajacy adres numer domu 284
Zamawiajacy miejscowosc Łącko
Zamawiajacy kod pocztowy 33-390
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 444 60 11
Zamawiajacy fax 18 444 60 11
Zamawiajacy email zsglacko@poczta.onet.pl
Adres strony url www.zsp.lacko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsp.lacko.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż - dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łącku
Numer referencyjny ZSP/K/II/26/1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż - dostawa artykułów żywnosciowych do stołówki Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łącku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji stanowiący jednocześnie formularz ofertowy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, ktłrych spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wyakzać w sposób szczególny. Spełnienie warunków zostanie dokonane na podstawie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, ktłrych spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wyakzać w sposób szczególny. Spełnienie warunków zostanie dokonane na podstawie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, ktłrych spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wyakzać w sposób szczególny. Spełnienie warunków zostanie dokonane na podstawie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, a powodują, że realizacja na warunkach w niej zawartych nie będzie możliwa przez: w przypadku zmiany prawa podatkowego- w zakresie VAT, w przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu, w przypadku wystąpienia siły wyższej. Wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez Strony;
IV 4 4 data 2018-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1, oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 UPZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą złożyć łącznie; 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w ust. 3 pkt. 3, które powinno być przedstawione w oryginale. 9. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach, o których mowa w ust. 3. 10. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 11. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 3 pkt. 1-2. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej, stosuje się odpowiednio. 12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 10, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 13. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 14. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 15. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzona wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym załacznik nr 1 zadanie 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 1 zadanie nr 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 1 zadanie nr 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze, ryby przetworzone i konserwowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 1 zadanie nr 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Warzywa mrożone, Ryby mrozone, Owoce mrozone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,04
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 1 zadanie nr 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 1 zadanie nr 6
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,96
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 1 zadanie nr 7
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)