GuidZP400 |
d36e27b8-8f93-4b8c-8430-d58c6b0582eb
|
Biuletyn |
576398-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Opolski
|
Regon |
138200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 5 415977
|
Zamawiajacy fax |
775 415 930
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@uni.opole.pl
|
Adres strony url |
www.zamowienia.uni.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zamowienia.uni.opole.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.uni.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup pierwszego wyposażenia II piętro – segment „E” siedziby zakładów, katedr i władz dziekańskich Collegium Medicum UO
|
Numer referencyjny |
D/19/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup pierwszego wyposażenia II piętro – segment „E” siedziby zakładów, katedr i władz dziekańskich Collegium Medicum UO”, w podziale na części:
1. Część nr 1: Sprzęt gospodarczy - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
2. Część nr 2: Tablica suchościeralna - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.
3. Część nr 3: Tablica informacyjna - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.
4. Część nr 4: Roleta mocowana na ramie okna - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dziesięciu [ 10 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (odpowiednio do części).
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu niniejszej SIWZ dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu SIWZ.
5. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
6. W rozumieniu SIWZ wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest zakup i dostarczenie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia od Wykonawcy Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca zobowiązany jest w Opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ – odpowiednio do części) wskazać ceny netto, wartość brutto i wartość VAT.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza oświadczeniem, o którym mowa w punkcie III.3) - III.6):
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).
3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
*Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
II. DOTYCZY WSZYSTKICH WYKONAWCÓW:
Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt gospodarczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowo opisany w załączniku nr 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Tablica suchościeralna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowo opisany w załączniku nr 1B do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Tablica informacyjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192170-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowo opisany w załączniku 1C do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Roleta mocowana na ramie okna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowo opisany w załączniku nr 1D do SIWZ
|
| |