GuidZP400 |
99771624-cc61-4184-a5f4-0be4e231f703
|
Biuletyn |
584519-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ośrodek Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej
|
Regon |
272745982
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Plebiscytowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ruda Śląska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-705
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2409007
|
Zamawiajacy fax |
32 2409007
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@opdzir.rsl.pl
|
Adres strony url |
http://biuletyn.abip.pl/opdir-r-sl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://biuletyn.abip.pl/opdir-r-sl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Ośrodku Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Plebiscytowa 12, 41-717 Ruda Śląska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą owoców, warzyw i podobnych produktów oraz artykułów spożywczych dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej
|
Numer referencyjny |
WSTG.331.10.2018.IW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą owoców, warzyw i podobnych produktów oraz artykułów spożywczych dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej przy ul. Plebiscytowej 12. Część 1. Zakup wraz z dostawą owoców, warzyw i podobnych produktów dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej. Część 2. Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-08-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 2 dostawy artykułów żywnościowych na kwotę min. 30 000 zł brutto każda. W przypadku wykonywania i nie zakończenia dostawy Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku. 2. Wykonawca musi dysponować (dysponuje lub będzie dysponował) co najmniej 1 środkiem transportowym, dopuszczonym do transportu żywności, spełniającym wymogi obowiązujących przepisów sanitarnych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 6). 2. Zamawiający przewiduje możliwości zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wraz z dostawą owoców, warzyw i produktów podobnych dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-08-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Codzienna dostawa owoców, warzyw i produktów podobnych dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz zamawianych owoców, warzyw i produktów podobnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-08-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Codzienna dostawa artykułów spożywczych dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5a do SIWZ - wykaz zamawianych artykułów spożywczych.
|
| |