GuidZP400 |
897c89ed-9a1b-4b9d-a737-501bbcd33809
|
Biuletyn |
583268-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
|
Regon |
00029121000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marii Konopnickiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
65
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomianki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05092
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 765 71 01; 765 71 21
|
Zamawiajacy fax |
22 751 27 07
|
Zamawiajacy email |
dzp@szpitaldziekanow.pl
|
Adres strony url |
www.szpitaldziekanow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitaldziekanow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitaldziekanow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SZPZOZ im. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Odpłatne świadczenie wsparcia serwisowego na moduły zakupione w ramach postępowania (na zakup infrastruktury sprzętowej oraz dostawy i wdrożenie EDM i SSI w projekcie ,,E-zdrowie dla Mazowsza (MSB/PN/03/01/2015)) w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, w zakresie: a) HIS- Optimed NXT w pełnym zakresie (w tym integracje z systemami zewnętrznymi typu LIS, RIS/PACS), b) e-Rejestracja, c) REPOS - Zintegrowane Rozwiązanie Business Inteligence
|
Numer referencyjny |
DZ/09/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie wsparcia serwisowego na moduły zakupione w ramach postępowania (na zakup infrastruktury sprzętowej oraz dostawy i wdrożenie EDM i SSI w projekcie ,,E-zdrowie dla Mazowsza (MSB/PN/03/01/2015)) w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, w zakresie:
a) HIS- Optimed NXT w pełnym zakresie (w tym integracje z systemami zewnętrznymi typu LIS, RIS/PACS),
b) e-Rejestracja,
c) REPOS - Zintegrowane Rozwiązanie Business Inteligence.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że zrealizował lub jest w trakcie realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) min. 1 usługę wraz z podaniem wartości – min. 100 000,00 zł brutto, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca w ww. wykazie wskazuje wyłącznie usługi o charakterze związanym z przedmiotem zamówienia i określonym warunkiem udziału w postępowaniu wraz z ujawnieniem wszystkich niezbędnych informacji do ich weryfikacji. Do wykazu Wykonawca winien załączyć dowód, iż dostawy zostały wykonywane należycie tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie ww. oświadczeń i dokumentów na zasadzie (spełnia/nie spełnia).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ustawy PZP, należy złożyć:
a. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
2. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć:
a. Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ;
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także Oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ w pkt 2,
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie wg załącznika nr 3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 5.
3. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
a. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
b. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Złożenie dokumentów wymienionych w pkt 3 a,b,c,d na etapie składania ofert może wpłynąć pozytywnie na skrócenie czasu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania i zawarcia umowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje dokonania zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144.1.
|
IV 4 4 data |
2018-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|