ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DO PROJEKTU PT.:MODERNIZACJA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WS SP ZOZ W ZGORZELCU POPRZEZ WYKONANIE NIEZBĘDNYCH INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH

Publication date 2018-07-05
End date 2018-07-13 00:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
Miejscowość Zgorzelec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584393-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DO PROJEKTU PT.:”MODERNIZACJA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WS SP ZOZ W ZGORZELCU POPRZEZ WYKONANIE NIEZBĘDNYCH INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH”.
2. Załącznik nr 3 do SIWZ zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 edfad748-03bc-4206-9b5d-e48636a9a8a8
Biuletyn 584393-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
Regon 23116144800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubańska
Zamawiajacy adres numer domu 11-12
Zamawiajacy miejscowosc Zgorzelec
Zamawiajacy kod pocztowy 59-900
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 722 858,
Zamawiajacy fax 757 722 858
Zamawiajacy email zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl,
Adres strony url http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
Adres strony internetowej narzedzia http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Nr projektu POIS.09.01.00-00-0066/16-00/498/1885. Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego WS SP ZOZ w Zgorzelcu poprzez wykonanie niezbędnych inwestycji infrastrukturalnych, realizowanego w ramach POIiŚ 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WS-SPZOZ w Zgorzelcu, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 13-14, 59-900 Zgorzelec, ul. Lubańska 11-12
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DO PROJEKTU PT.:MODERNIZACJA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WS SP ZOZ W ZGORZELCU POPRZEZ WYKONANIE NIEZBĘDNYCH INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH
Numer referencyjny 24/ZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DO PROJEKTU PT.:”MODERNIZACJA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WS SP ZOZ W ZGORZELCU POPRZEZ WYKONANIE NIEZBĘDNYCH INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH”. 2. Załącznik nr 3 do SIWZ zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się zrealizowaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych - przynajmniej 1 dostawy sprzętu medycznego na kwotę nie mniejszą niż: Pakiet I PODGRZEWACZE DO PŁYNÓW- sprzęt medyczny z zakresu infuzji - 20 000 pln brutto Pakiet II APARAT DO MECHANICZNEJ KOMPRESJI KLATKI PIERSIOWEJ - sprzęt medyczny z zakresu reanimacji i resuscytacji - 55 000 pln brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dowodami, o których mowa są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ – NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów – na podstawie art. 24 ust. 1, art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy: 1.1. Wypełnionego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. 1.2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy - w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów lub oświadczeń w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi, ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze je samodzielnie. W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu adresu strony internetowej oraz sygnatury dokumentu, pod którymi te dokumenty/oświadczenia będą dostępne, - w przypadku braku wskazania, o którym mowa powyżej - NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ). 3. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni - od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp. – tj. informacji z otwarcia ofert - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt.) 23 pzp. (tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz.U 2015 poz. 184,1618, 1634 ze zm.) – załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski zamiast dokumentów o których mowa w pkt., 7.2.2., SIWZ, składa: 4.1. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.2. Dokument o którym mowa w pkt. 4.1. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 4.2. SIWZ stosuje się odpowiednio. 4.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dniowym terminie, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy. 6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się zrealizowaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych - przynajmniej 1 dostawy sprzętu medycznego na kwotę nie mniejszą niż: Pakiet I PODGRZEWACZE DO PŁYNÓW- sprzęt medyczny z zakresu infuzji - 20 000 pln brutto Pakiet II APARAT DO MECHANICZNEJ KOMPRESJI KLATKI PIERSIOWEJ - sprzęt medyczny z zakresu reanimacji i resuscytacji - 55 000 pln brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dowodami, o których mowa są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ – NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi: a) ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2017r. poz. 2211 tj. ze zm. z dnia 2017.02.03 ze zmianami) i/lub b) ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz.U.2017.1226 t.j. ze zm. z dnia 2017.06.26) i/lub; c) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tj. Dz.U.2016.2047 t.j. ze zm dnia 2016.12.16) i/lub d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416) – w zależności od przewidzianego przez producenta przeznaczenia wyrobu – DOTYCZY WSZYSTKICH PAKIETÓW. Należy wskazać spełnianie przez poszczególne wyroby medyczne (asortyment) w/wym przepisów. NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ). Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych w terminie do 3 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełniania w/wym ustaw należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie i złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu w/wym ustawom oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy. 1.2. Świadectwo autoryzacji serwisu potwierdzone przez producenta urządzenia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia Wykonawcy dotyczące zapewnienia autoryzowanego serwisu. NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ). 1.3. HARMONOGRAM pogwarancyjnych przeglądów okresowych lub innych czynności wymienionych w zakresie Art. 90 pkt 4 wymaganych przez producenta i wykonywanych przez serwis autoryzowany lub OŚWIADCZENIE, że sprzęt nie wymaga wykonania żadnych przeglądów pogwarancyjnych. NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ). 1.4. HARMONOGRAM przeprowadzania okresowych (cyklicznych) czynności serwisowo – konserwacyjnych wykonywanych przez służby techniczne zamawiającego lub OŚWIADCZENIE, że sprzęt nie wymaga powyższego. NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ). 1.5. KARTA KONTROLI NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ). 1.6. Opinia Instytutu Hematologii i Transfuzjologii potwierdzająca, że stosowanie podgrzewacza do przetaczania koncentratów krwinek czerwonych nie wpływa na zmianę ich parametrów jakościowych oraz potwierdzająca bezpieczeństwo używania do ogrzewania krwi przy transfuzji. NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ). 1.7. Katalog lub prospekt lub folder - w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia - zawierający opis oraz potwierdzający POZOSTAŁE PARAMETRY (nie podlegające ocenie) każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający opis oraz parametry potwierdzające wymagania postawione przez Zamawiającego w zał. nr 3 do SIWZ oraz zawierający numery katalogowe - w oparciu o które została przygotowana oferta. W katalogu/prospekcie/folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których pozycji formularza cenowego (Załącznika nr 2 do SIWZ) dotyczy dany zapis - umieszczając w nim zarówno nr Pakietu, jak i nr poszczególnej pozycji asortymentowej Pakietu (np. Pakiet 1 poz. 1 itd.) – celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia. W przypadku parametru nie znajdującego się w katalogu/prospekcie/folderze należy przedstawić oświadczenie o posiadaniu danego parametru przez zaoferowany przedmiot zamówienia. NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Złożona oferta musi zawierać: 1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, 2. wypełniony załącznik nr 2 i 3 do SIWZ – Formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia (tylko pakietów na które składana jest oferta). 3. wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 4. wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 5. Katalog lub prospekt lub folder W ZAKRESIE PUNKTOWANYCH PARAMETRÓW TECHNICZNYCH ZŁOŻYĆ DO OFERTY w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający opis oraz parametry potwierdzające wymagania postawione przez Zamawiającego w zał. nr 3 do SIWZ oraz zawierający numery katalogowe - w oparciu o które została przygotowana oferta. W katalogu/prospekcie/folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których pozycji formularza cenowego (Załącznika nr 2 do SIWZ) dotyczy dany zapis - umieszczając w nim zarówno nr Pakietu, jak i nr poszczególnej pozycji asortymentowej Pakietu (np. Pakiet 1 poz. 1 itd.) – celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia. W przypadku parametru nie znajdującego się w katalogu/prospekcie/folderze należy przedstawić oświadczenie o posiadaniu danego parametru przez zaoferowany przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie DO OFERTY katalogu/prospektu/folderu - potwierdzającego spełnienie wszystkich wymagań opisanych przez Zamawiającego - w takim wypadku Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy w zakresie pkt. 7.6.8 SIWZ 6. załącznik nr 7 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) 7. pełnomocnictwa – jeżeli niezbędne – vide pkt. 12.4. – 12.5. SIWZ. 8. wadium (dotyczy formy niepieniężnej).
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. 2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie pakiety wadium wynosi 1 513,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset trzynaście złotych 00/100) - w terminie do składania ofert do godz. 12:00. W przypadku zabezpieczenia w formie pieniądza – decyduje wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. Oferty zawierające poszczególne pakiety muszą być zabezpieczone wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych pakietów: Pakiet I PODGRZEWACZE DO PŁYNÓW 413,00 PLN Pakiet II APARAT DO MECHANICZNEJ KOMPRESJI KLATKI PIERSIOWEJ 1 100,00 PLN 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240) 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - o kreślenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie się Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240), należy złożyć w formie oryginału - w składanej ofercie przetargowej. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty – Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy. 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku MILLENNIUM S.A. nr konta 55 1160 2202 0000 0001 9259 2053 z dopiskiem: ”Przetarg nieograniczony – 24/ZP/2018” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem ust. 10 b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10.9.a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stornie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy. 3. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian umowy w formie aneksu - w przypadkach określonych poniżej: a) zmiana danych kontrahenta (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), b) zmiany sposobu spełnienia świadczenia (np. miejsca lub daty realizacji umowy)
IV 4 4 data 2018-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Liczbę punktów jaką można uzyskać w kryterium ocena techniczna oraz warunki gwarancji zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Zadanie nr 1)
Zalacznik krotki opis Podgrzewacz przepływowy do płynów infuzyjnych i krwi. Sztuk 2
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Liczbę punktów jaką można uzyskać w kryterium ocena techniczna oraz warunki gwarancji zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Zadanie nr 2)
Zalacznik krotki opis Aparat do mecznicznej kompresji klatki piersiowej. Sztuk 1
  

Criterion

Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Warunki gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)