Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego i drobnego do Biura Promocji i Rekrutacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku

Publication date 2018-07-05
End date 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584101-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego i drobnego do Biura Promocji i Rekrutacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.

Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 2, wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, wymiary pomieszczeń, szkice i rysunki mebli zawiera załącznik nr 13. Załączniki stanowią integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5320853e-d932-47aa-9e98-46d4804bac42
Biuletyn 584101-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Regon 28860400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15089
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 485 400
Zamawiajacy fax 857 485 627
Zamawiajacy email zampubl@umwb.edu.pl
Adres strony url www.umb.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umb.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umb.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego i drobnego do Biura Promocji i Rekrutacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
Numer referencyjny AZP/261/D/50/TIN/231/46/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego i drobnego do Biura Promocji i Rekrutacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 2, wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, wymiary pomieszczeń, szkice i rysunki mebli zawiera załącznik nr 13. Załączniki stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-01T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia: do dnia 1 października 2018 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji zamówienia (od daty zawarcia umowy) w sytuacji: a) gdy Wykonawca robót budowlanych (prac remontowych) opóźni się w terminowym wykonaniu robót budowlanych w obiekcie, w którym ma być dokonana dostawa i montaż przedmiotu zamówienia; b) wstrzymania robót budowlanych (prac remontowych) w obiekcie, w którym ma być dokonana dostawa i montaż przedmiotu zamówienia, c) przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością dokonania montażu przedmiotu zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa wyposażenia meblowego o wartości minimum 20 000,00 zł brutto każde (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100); wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Wartość dostawy winna dotyczyć jednego zamówienia (czyli musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; informacje te należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów i próbek materiałów:  materiały informacyjne dotyczące krzeseł, chłodziarki, drabinki biurowo-bibliotecznej, uchwytu na jednostkę centralną komputera, tablicy korkowej z kinkietem, wieszaka ubraniowego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ ,  atesty higieniczne, certyfikaty, deklaracje lub atesty oraz zaświadczenia, oświadczenia wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SIWZ,  próbki materiałów meblowych wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia Załącznik nr 2 3. Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfika asortymentowa Załącznik nr 3 4. Tabela oceny okresu gwarancji Załącznik nr 4 5. Formularz cenowy Załącznik nr 5 6. Oświadczenie DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Załącznik nr 6 7. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 7 8. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 14 9. Opcjonalnie: zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 9 10. Opcjonalnie: pełnomocnictwo Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 13 do SIWZ III. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO 1. Wykaz dostaw wraz z referencjami Załącznik nr 8 2. Materiały informacyjne dotyczące krzeseł, chłodziarki, drabinki biurowo-bibliotecznej, uchwytu na jednostkę centralną komputera, tablicy korkowej z kinkietem, wieszaka ubraniowego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ 3. Atesty higieniczne, certyfikaty, deklaracje lub atesty oraz zaświadczenia, oświadczenia wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SIWZ 4. Próbki materiałów meblowych wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Kryteria oceny ofert 1.1. Cena ofertowa – 60%, 1.2. Okres gwarancji – 40 %. Ad.1.1. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: kryterium CENA OFERTOWA (C): C min. WP (C) = ---------- x 60 pkt, C of. gdzie: C min. - cena najniższa spośród badanych ofert, C of. - cena oferty badanej, 60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 60%. Ad.1.2. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: kryterium OKRES GWARANCJI (PG): GR WP (PG)= ---------------- x 40 pkt, GN gdzie: GR of. – okres gwarancji oferty rozpatrywanej, GN – najdłuższy oferowany okres gwarancji spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, 40 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium okres gwarancji 40%. UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca, w Załączniku nr 4 do SIWZ – Tabela oceny okresu gwarancji, nie wpisze oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie termin minimalny wymagany, tj. 36 miesięcy i przyzna Wykonawcy 0 pkt. Maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SIWZ i w sumie w oparciu o wszystkie kryteria uzyska największą ilość punktów, obliczoną wg wzoru: P = PC + PG

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)