Usługa dostępu do Internetu do obiektów Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.

Publication date 2018-07-05
End date 2018-07-13 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Dostawcy usług internetowych (ISP)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584306-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 724110004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu do obiektów Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga zestawienia, uruchomienia i udostępniania przez całą dobę (24 godziny), przez wszystkie dni w roku, stałego łącza dostępowego wraz z urządzeniami teletransmisyjnymi, zapewniającego dostęp do Internetu w dowolnej technologii przesyłu o przepustowości minimalnej uzależnionej od lokalizacji, określonej dla danej części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na części zamówienia, zawarty jest w załączniku do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad5b4525-ab5f-4d46-9e8e-f7d70a8a8d80
Biuletyn 584306-N-2018
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Regon 674282000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czereśniowa
Zamawiajacy adres numer domu 98
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02456
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 716 100
Zamawiajacy fax 225 716 101
Zamawiajacy email administracja@modr.mazowsze.pl
Adres strony url www.modr.mazowsze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://modr.bip2nd.maxus.com.pl/public/?id=179198
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.modr.mazowsze.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 1113, ze zm.), osobiście, lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie, ul. Czereśniowa 98, 02-456 Warszawa, IV piętro, pok. 422.
Nazwa nadana zamowieniu Usługa dostępu do Internetu do obiektów Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
Numer referencyjny MODR 8/2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie zastrzega takiego prawa.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu do obiektów Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga zestawienia, uruchomienia i udostępniania przez całą dobę (24 godziny), przez wszystkie dni w roku, stałego łącza dostępowego wraz z urządzeniami teletransmisyjnymi, zapewniającego dostęp do Internetu w dowolnej technologii przesyłu o przepustowości minimalnej uzależnionej od lokalizacji, określonej dla danej części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na części zamówienia, zawarty jest w załączniku do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1907), w związku z przepisami art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1829, ze zm.).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Zaświadczenie właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Oświadczenie o braku wydania wobec Wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo w przypadku takiego wyroku lub decyzji, dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 5) Oświadczenie o braku orzeczenia wobec Wykonawcy, tytułem środka zapobiegawczego, zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 6) Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716, ze zm.).
Zakresie warunkow udzialu Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest przedsiębiorcą telekomunikacyjnym, czyli posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1907), w związku z przepisami art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1829, ze zm.).
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana czasu realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zgody obu stron umowy: z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, w razie działania siły wyższej, w związku z przedłużającym się postepowaniem przetargowym na skutek np. wniesionych środków odwoławczych. 2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze złożonej oferty w przypadku: zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług; zmiana stawki vat spowoduje, że wartość brutto wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy zostanie obliczona w oparciu o wielkość stawki podatku vat obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego, zmiany w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego, zmiany parametrów technicznych przedmiotu umowy; wartość wynagrodzenia zostanie ustalona zgodnie z cenami określonymi w ofercie Wykonawcy, oraz zgodnie z aktualnym na dzień zaistnienia zmiany cennikiem usług Wykonawcy dla klientów biznesowych. 3. Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 4. Zmiana lokalizacji świadczenia usługi, w zależności o potrzeb Zamawiającego. 5. Zmiany dotyczące podwykonawstwa – Zamawiający przewiduje możliwość: zmiany podwykonawcy wskazanego przez Wykonawcę, rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, zmiany w zakresie podwykonawstwa w stosunku do zaproponowanego zakresu wynikającego z przyjętej oferty Wykonawcy; jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby powoływał się Wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2018-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Usługa dostępu do Internetu do siedziby MODR O/Ostrołęka.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu do siedziby MODR O/Ostrołęka. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga zestawienia, uruchomienia i udostępniania przez całą dobę (24 godziny), przez wszystkie dni w roku, stałego łącza dostępowego wraz z urządzeniami teletransmisyjnymi, zapewniającego dostęp do Internetu w dowolnej technologii przesyłu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Usługa dostępu do Internetu do siedziby MODR O/Płock.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu do siedziby MODR O/Płock. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga zestawienia, uruchomienia i udostępniania przez całą dobę (24 godziny), przez wszystkie dni w roku, stałego łącza dostępowego wraz z urządzeniami teletransmisyjnymi, zapewniającego dostęp do Internetu w dowolnej technologii przesyłu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Usługa dostępu do Internetu do siedziby PZDR Mława.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu do siedziby PZDR Mława. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga zestawienia, uruchomienia i udostępniania przez całą dobę (24 godziny), przez wszystkie dni w roku, stałego łącza dostępowego wraz z urządzeniami teletransmisyjnymi, zapewniającego dostęp do Internetu w dowolnej technologii przesyłu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Usługa dostępu do Internetu do siedziby PZDR Pułtusk.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu do siedziby PZDR Pułtusk. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga zestawienia, uruchomienia i udostępniania przez całą dobę (24 godziny), przez wszystkie dni w roku, stałego łącza dostępowego wraz z urządzeniami teletransmisyjnymi, zapewniającego dostęp do Internetu w dowolnej technologii przesyłu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Usługa dostępu do Internetu do siedziby PZDR Przysucha.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu do siedziby PZDR Przysucha. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga zestawienia, uruchomienia i udostępniania przez całą dobę (24 godziny), przez wszystkie dni w roku, stałego łącza dostępowego wraz z urządzeniami teletransmisyjnymi, zapewniającego dostęp do Internetu w dowolnej technologii przesyłu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Usługa dostępu do Internetu do siedziby PZDR Szydłowiec.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu do siedziby PZDR Szydłowiec. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga zestawienia, uruchomienia i udostępniania przez całą dobę (24 godziny), przez wszystkie dni w roku, stałego łącza dostępowego wraz z urządzeniami teletransmisyjnymi, zapewniającego dostęp do Internetu w dowolnej technologii przesyłu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Usługa dostępu do Internetu do siedziby PZDR Lipsko.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu do siedziby PZDR Lipsko. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga zestawienia, uruchomienia i udostępniania przez całą dobę (24 godziny), przez wszystkie dni w roku, stałego łącza dostępowego wraz z urządzeniami teletransmisyjnymi, zapewniającego dostęp do Internetu w dowolnej technologii przesyłu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Usługa dostępu do Internetu do siedziby PZDR Wołomin z/s w Tłuszczu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu do siedziby PZDR Wołomin z/s w Tłuszczu. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga zestawienia, uruchomienia i udostępniania przez całą dobę (24 godziny), przez wszystkie dni w roku, stałego łącza dostępowego wraz z urządzeniami teletransmisyjnymi, zapewniającego dostęp do Internetu w dowolnej technologii przesyłu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Jakość świadczonych usług
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)