Zakup zasilaczy awaryjnych UPS.

Publication date 2018-07-05
End date 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584126-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 316825304
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą 3 szt. zasilacza awaryjnego APC Smart-UPS 3000VA

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7bdf3da1-4ac8-4336-a7d8-18ca94f40551
Biuletyn 584126-N-2018
Zamawiajacy nazwa Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Regon 27050488900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Korfantego
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40161
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 3927171, 3927202
Zamawiajacy fax 323 927 376
Zamawiajacy email biuro-zarzad@gtl.com.pl, ewiaderna@gtl.com.pl, awysocka@gtl.com.pl, dciesielska@gtl.com.pl
Adres strony url www.katowice-airport.com.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://gtl.com.pl/e-aukcje.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja Zaproszenie do udziału w on-line przetargu dostępne jest na stronie internetowej http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne http://gtl.com.pl/e-aukcje.php
Nazwa nadana zamowieniu Zakup zasilaczy awaryjnych UPS.
Numer referencyjny E/40/DTI/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą 3 szt. zasilacza awaryjnego APC Smart-UPS 3000VA
Cpv glowny przedmiot 31682530-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 18450,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona https://gtl.proebiz.com/vstup/index.php
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 6 2 Powody W dniu 16.07.2018 o godzinie 12:00 kończy się runda wstępna. W dniu 16.07.2018 o godzinie 12:15 rozpoczyna się runda aukcyjna.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH : 1. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ul. Wolności 90, 42-625 Ożarowice; 2.inspektor ochrony danych osobowych w Górnośląskim Towarzystwie Lotniczym S.A. Iwona Pańkowska-Furgalska , kontakt– rodo@gtl.com.pl 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia nr E/40/DTI/2018 Zakup zasilaczy awaryjnych UPS. prowadzonym w trybie e-aukcji otwartej; 4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą uprawnieni pracownicy GTL SA , osoby lub podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa. którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat, licząc od daty zakończenia roku kalendarzowego, w którym postępowanie przetargowe zostało zakończone, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w dokumentacji przetargowej, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych skutkować będzie nierozpatrywaniem Państwa oferty 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO 8. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; −na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień zawartej umowy) ; −na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; − w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia legalności przetwarzania przekazanych przez niego danych tj. uzyskania zgód na przetwarzanie jeżeli są wymagane oraz spełnienia obowiązku wynikającego z przepisów o ochronie danych osobowych , potwierdzonego złożonym oświadczeniem zawartym w zał.2 do zaproszenia

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)