E-administracja w Gminie Ełk”- dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Publication date 2018-07-05
End date 2018-07-12 00:00:00
Instytucja Gmina Ełk
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583396-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie, zamontowanie
i wdrożenie sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem oraz przeprowadzenie instruktarzu zgodnie z Załącznikiem nr8 do niniejszego SIWZ. Wykonawca dostarczy:

1. Komputer stacjonarny (zestaw) – 17 szt.
2. Skaner A4 – 3 szt.
3. Skaner A3 – 1 szt.
4. Drukarka kodów kreskowych – 3 szt.
5. Czytnik kodów kreskowych – 3 szt.
6. Serwer stelażowy – 2 szt.
7. Macierz typu NAS – 1 szt.
8. Zasilacz UPS (z kartą SNMP) – 1 szt.
9. Konsola wraz z monitorem – 1 szt.
10. Oprogramowanie (opis):
10.1. Desktopowy system operacyjny (zestaw) – 17 szt.
10.2. Serwerowy system operacyjny
10.3. Pakiet biurowy – 17 szt.
10.4. System bazodanowy (SBD)
Szczegółowe parametry oraz wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Zamawiający opisał również posiadane urządzenia i oprogramowanie, z którym dostarczany w ramach przedmiotowego zamówienia sprzęt i oprogramowanie muszą współdziałać. Szczegóły opisano w Załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 3 Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych. Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe (tzn. wyprodukowane nie dawniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem) oraz by nie były używane (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia, przy czym jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania sprzętu, a Zamawiający ma prawo inspekcji sprzętu przed jego rozpakowaniem);

- Musi posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta sprzętu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej;
- Całość dostarczonego sprzętu musi być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producentów. Wymagane jest utrzymanie świadczeń gwarancyjnych (przez producenta urządzeń lub jego autoryzowaną placówkę serwisową) także w przypadku niemożliwości ich wypełnienia przez Wykonawcę (np. w przypadku jego bankructwa);
- Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że zgodne z niniejszą umową korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich;
- Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet nośników umożliwiających odtworzenie systemu operacyjnego zainstalowanego w urządzeniu;
- Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej, tj. dostępnym na etapie realizacji projektu, włącznie z momentem zakończenia wdrożenia urządzeń;
- Wszystkie urządzenia muszą współpracować z siecią energetyczną o parametrach: 230 V ±10%, 50Hz;
- Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej.
- Zamawiający wymaga, aby wszystkie programy i systemy operacyjne były zainstalowane na poszczególnych komputerach stacjonarnych i serwerach.
- Zamawiający wymaga, aby system operacyjny serwerów oraz pakiet oprogramowania biurowego został zainstalowany zgodnie z wymogami osoby nadzorującej pracę serwerowni.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b7101bce-f68a-4dc9-9ffc-32919acf37d1
Biuletyn 583396-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Ełk
Regon 79067109900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy miejscowosc Ełk
Zamawiajacy kod pocztowy 19300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 87 619 45 00
Zamawiajacy fax 87 619 45 01
Zamawiajacy email ug@elk.gmina.pl
Adres strony url www.bip.elk.gmina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 3 Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.elk.gmina.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.elk.gmina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk
Nazwa nadana zamowieniu E-administracja w Gminie Ełk”- dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny IZP.271.3.30.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie, zamontowanie i wdrożenie sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem oraz przeprowadzenie instruktarzu zgodnie z Załącznikiem nr8 do niniejszego SIWZ. Wykonawca dostarczy: 1. Komputer stacjonarny (zestaw) – 17 szt. 2. Skaner A4 – 3 szt. 3. Skaner A3 – 1 szt. 4. Drukarka kodów kreskowych – 3 szt. 5. Czytnik kodów kreskowych – 3 szt. 6. Serwer stelażowy – 2 szt. 7. Macierz typu NAS – 1 szt. 8. Zasilacz UPS (z kartą SNMP) – 1 szt. 9. Konsola wraz z monitorem – 1 szt. 10. Oprogramowanie (opis): 10.1. Desktopowy system operacyjny (zestaw) – 17 szt. 10.2. Serwerowy system operacyjny 10.3. Pakiet biurowy – 17 szt. 10.4. System bazodanowy (SBD) Szczegółowe parametry oraz wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Zamawiający opisał również posiadane urządzenia i oprogramowanie, z którym dostarczany w ramach przedmiotowego zamówienia sprzęt i oprogramowanie muszą współdziałać. Szczegóły opisano w Załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 3 Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych. Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe (tzn. wyprodukowane nie dawniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem) oraz by nie były używane (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia, przy czym jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania sprzętu, a Zamawiający ma prawo inspekcji sprzętu przed jego rozpakowaniem); - Musi posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta sprzętu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej; - Całość dostarczonego sprzętu musi być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producentów. Wymagane jest utrzymanie świadczeń gwarancyjnych (przez producenta urządzeń lub jego autoryzowaną placówkę serwisową) także w przypadku niemożliwości ich wypełnienia przez Wykonawcę (np. w przypadku jego bankructwa); - Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że zgodne z niniejszą umową korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich; - Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet nośników umożliwiających odtworzenie systemu operacyjnego zainstalowanego w urządzeniu; - Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej, tj. dostępnym na etapie realizacji projektu, włącznie z momentem zakończenia wdrożenia urządzeń; - Wszystkie urządzenia muszą współpracować z siecią energetyczną o parametrach: 230 V ±10%, 50Hz; - Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej. - Zamawiający wymaga, aby wszystkie programy i systemy operacyjne były zainstalowane na poszczególnych komputerach stacjonarnych i serwerach. - Zamawiający wymaga, aby system operacyjny serwerów oraz pakiet oprogramowania biurowego został zainstalowany zgodnie z wymogami osoby nadzorującej pracę serwerowni.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego o wartości min. 200 tys. złotych brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda w szczególności: a) Posiadania dowodów potwierdzających ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w rozdziale V. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: a) wykazu dostaw, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy i/lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych, zero groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 z dopiskiem: E-administracja w Gminie Ełk – dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.8. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Skrócenie czasu potrzebnego na wdrożenie
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena wykonania zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)