Dostawa wraz z instalacją sprzętu IT w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Szkoła bez barier - inwestycje w edukację podstawową i gimnazjalną"

Publication date 2018-07-05
End date 2018-07-13 00:00:00
Instytucja Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących im. M. Grzegorzewskiej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583544-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 489000007, 386522002, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją (jeśli dotyczy) sprzętu IT, oprogramowania i mebli w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Szkoła bez barier-inwestycje w edukację podstawową i gimnazjalną"

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d7b4b42-a509-4f78-b97f-7c42302ee1cc
Biuletyn 583544-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących im. M. Grzegorzewskiej we Wrocławiu
Regon 70460000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kamiennogórska
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 495 630
Zamawiajacy fax 713 495 630
Zamawiajacy email oswdn@poczta.fm
Adres strony url http://www.bip.oswdn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Jednostka Budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.oswdn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących im. M. Grzegorzewskiej we Wrocławiu, 54-034 Wrocław, ul. Kamiennogórska 16
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z instalacją sprzętu IT w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Szkoła bez barier - inwestycje w edukację podstawową i gimnazjalną"
Numer referencyjny 2/ZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją (jeśli dotyczy) sprzętu IT, oprogramowania i mebli w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Szkoła bez barier-inwestycje w edukację podstawową i gimnazjalną"
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 368446,17
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 21 dni od daty zawarcia umowy dla każdej części zamówienia, za wyjątkiem części nr 4, dla której wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 31 dni od daty zawarcia umowy .
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – odrębnie dla każdej części przedmiotowego zamówienia, dla której złożono ofertę. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy w postępowaniu dla danej jego części zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia, zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych. 2. W celu potwierdzenia umocowania do złożenia oferty - dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, i dopuszczalne będą w warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 - Sprzęt komputerowy PC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 90699,38
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis > Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka > Zestaw komputerowy z dotykowym monitorem 23" wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka, > Zestaw komputerowy z monitorem 21,5” wraz z oprogramowaniem - 13 sztuk, > Tablet z systemem na licencji otwartej - 3 sztuki > Program do rozpoznawania tekstu OCR wersja Edu (licencje pływające - 3 sztuki,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 - Urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9063,33
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Urządzenie wielofunkcyjne A4 (skaner, drukarka, ksero) z PS na stoliku - 1 sztuka,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3 - Sprzęt komputerowy - tablet z systemem na licencji zamkniętej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4728,77
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Tablet z systemem na licencji zamkniętej - 3 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4 - Programy specjalistyczne dla osób z dysfunkcją wzroku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 27805,83
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis > Program powiększający z funkcją udźwiękowienia wersja sieciowe Edu z polskim głosem - 13 sztuk, > Program do translacji czarnodruku na brajla wersja Edu, aktualizacja - 1 pakiet serwerowy z 5 licencji klienckimi, > Program konwertujący tekst do formatu mp3 wersja Edu z polskim głosem, Text to Speach - 13 sztuk, > Programy rewalidacyjne w wersji edukacyjnej - 1 sztuka, > Pomoce rewalidacyjne - 1 sztuka,
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5 - Sprzęt dla osób z dysfunkcją wzroku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 41066,32
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis > Linijka brajlowska 40 znakowa - 3 sztuki, > Drukarka brajlowska z szafą wygłuszającą - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6 - Powiększalniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 145555,10
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis > Powiększalnik stacjonarny 21’' Full HD - 19 sztuk, > Powiększalnik stacjonarny 20'' HD - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr 7 - Sprzęt komputerowy PC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28375,67
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis > Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem - 5 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część nr 8 - Urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6876,33
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis > Kserokopiarka wielostanowiskowa/sieciowa - 1 sztuka, > Drukarka wielostanowiskowa/sieciowa - 1 sztuka, > Skaner sieciowy - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część nr 9 - Urządzenia wspomagające dydaktykę
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11613,77
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis > Tablica multimedialna z rzutnikiem - 1 sztuka, > Aparat cyfrowy - 1 sztuka, > Switch - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część nr 10 – Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2661,67
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis > Stolik komputerowy z krzesłem - 5 sztuk
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)