GuidZP400 |
0f2ae5ca-ccfd-4439-875f-777f2af0bd12
|
Biuletyn |
584110-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
22051541000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lędowo-Osiedle
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1N
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ustka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-271
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 231 377
|
Zamawiajacy fax |
261 231 578
|
Zamawiajacy email |
6wog.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.6wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa jednostka budżetowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.6wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności w sposób opisany w pkt XI SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
6 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Lędowo-Osiedle 1N, 76-271 Ustka bud. Nr 25, pok. Nr 9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek w kategorii I dla 6 WOG Ustka w 2018 r.
|
Numer referencyjny |
57/WT/6WOG/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek w kategorii I dla 6 WOG Ustka w 2018 r.w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku do oferty – „Formularz cenowy” Zamówienie jest podzielone na podzadania, nie jest podzielone na części. Należy wycenić każdą pozycję w formularzu cenowym. Formularz cenowy jest podzielony, ponieważ Wykonawca po dostarczeniu asortymentu zobowiązany będzie wystawić faktury częściowe zgodnie z formularzem cenowym.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 3 do oferty. Druk Oferta wraz z formularzem cenowy Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy) Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia. 2) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych. 3) Zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawcę. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|