Zakup i dostawa oprogramowania na potrzeby zajęć w ramach projektu „Uśmiechnięta szkoła”

Publication date 2018-07-05
End date 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Częstochowa
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania medycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584049-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 481800003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania na potrzeby zajęć w ramach projektu „Uśmiechnięta szkoła”. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do
Zespołu Szkół Specjalnych nr 23 im. Janusza Korczaka, ul. Legionów 54, 42-202 Częstochowa,
Zespołu Szkół Specjalnych nr 28, ul. św. Barbary 9/11, 42-226 Częstochowa,
Zespołu Szkół Specjalnych nr 45, ul. Czecha 15, 42-224 Częstochowa
- zgodnie z wykazem dostarczonym Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, Poddziałania 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ca2a88e2-bb59-4c94-a665-b8e7e7c6d63a
Biuletyn 584049-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Częstochowa
Regon 151399002
Zamawiajacy adres ulica ul. Śląska
Zamawiajacy adres numer domu 11/13
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48343707100
Zamawiajacy fax +48343707170
Zamawiajacy email przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
Adres strony url www.czestochowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt "Uśmiechnięta szkoła" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, Poddziałania 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.czestochowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą,kurierem,osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa oprogramowania na potrzeby zajęć w ramach projektu „Uśmiechnięta szkoła”
Numer referencyjny FER.042.11.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania na potrzeby zajęć w ramach projektu „Uśmiechnięta szkoła”. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Zespołu Szkół Specjalnych nr 23 im. Janusza Korczaka, ul. Legionów 54, 42-202 Częstochowa, Zespołu Szkół Specjalnych nr 28, ul. św. Barbary 9/11, 42-226 Częstochowa, Zespołu Szkół Specjalnych nr 45, ul. Czecha 15, 42-224 Częstochowa - zgodnie z wykazem dostarczonym Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, Poddziałania 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
Cpv glowny przedmiot 48180000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Wykaz oferowanych produktów, jako załącznik nr 3 do SIWZ, w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do do niniejszej specyfikacji. Wykaz oferowanych produktów musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem modelu, zastosowanych komponentów, parametrów oraz producenta.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Przewidywany zakres zmian: W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie dostawy i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji dostawy o czas trwania tych okoliczności.
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena całkowita brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)