Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w ramach projektu: „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI”, realizowanego z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój

Publication date 2018-07-05
End date 2018-07-13 00:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582658-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP.
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, artykułów biurowych, papieru i tonerów.
Proponowane materiały biurowe i papiernicze winny być trwałe, niezawodne i estetyczne, o bardzo wysokiej jakości, fabrycznie nowe, opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. Dostarczane materiały biurowe powinny być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonych materiałów.
Zamawiający wymaga, aby oferowane tonery (oraz wszystkie elementy składowe użyte do ich produkcji) były fabrycznie nowe, nieregenerowane i nieprefabrykowane (np. nie poddane procesowi powtórnego napełniania), nieużywane przed dniem dostawy, bez śladów uszkodzenia. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, tj. takich, które zostały ponownie napełnione tonerem lub atramentem bez uprzedniego wyczyszczenia oraz wymiany zużytych części na nowe. Materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w kartonowych opakowaniach fabrycznie zamkniętych, zabezpieczonych przed otwarciem, bez śladu ingerencji lub przepakowywania, mieć oryginalnie oznaczone logo producenta oraz odpowiednie banderole lub znaki holograficzne, stwierdzające ich autentyczność.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18ab1950-d500-4de2-b6db-05096a70578c
Biuletyn 582658-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Regon 700128000000
Zamawiajacy adres ulica Tamka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-349
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 578 47 01/02
Zamawiajacy fax 22 578 47 47
Zamawiajacy email komendaglownaohp@ohp.pl
Adres strony url www.ohp.pl
Adres strony internetowej www.bip.swietokrzyska.ohp.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.swietokrzyska.ohp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Od szkolenia do zatrudnienia - YEI nr porozumienia: POWR.01.03.02-00-0003/16
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Wojewódzki Komendant OHP w Kielcach - Jacek Sabat, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa nr KG.BPE.012.1.28.2018 z dnia 21 lutego 2018 roku; 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa 44
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.swietokrzyska.ohp.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.swietokrzyska.ohp.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyska Wojewódzka Komenda OHP, ul. Wrzosowa 44, 25-950 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w ramach projektu: „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI”, realizowanego z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, artykułów biurowych, papieru i tonerów. Proponowane materiały biurowe i papiernicze winny być trwałe, niezawodne i estetyczne, o bardzo wysokiej jakości, fabrycznie nowe, opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. Dostarczane materiały biurowe powinny być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonych materiałów. Zamawiający wymaga, aby oferowane tonery (oraz wszystkie elementy składowe użyte do ich produkcji) były fabrycznie nowe, nieregenerowane i nieprefabrykowane (np. nie poddane procesowi powtórnego napełniania), nieużywane przed dniem dostawy, bez śladów uszkodzenia. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, tj. takich, które zostały ponownie napełnione tonerem lub atramentem bez uprzedniego wyczyszczenia oraz wymiany zużytych części na nowe. Materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w kartonowych opakowaniach fabrycznie zamkniętych, zabezpieczonych przed otwarciem, bez śladu ingerencji lub przepakowywania, mieć oryginalnie oznaczone logo producenta oraz odpowiednie banderole lub znaki holograficzne, stwierdzające ich autentyczność.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 7052,98
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow należy wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej dwie dostawy artykułów biurowych (dotyczy części I i II) /materiałów eksploatacyjnych do drukarek (dotyczy części II) - każda w ramach odrębnej umowy, przy czym wartość każdej z dostaw łącznie wyniosła minimum: w przypadku składania oferty na część I - 2.000,00 zł brutto; w przypadku składania oferty na część II - 2.000,00 zł; w przypadku składania oferty na część III - 2.000,00 zł; w przypadku składania oferty na wszystkie części zamówienia - 6.000,00 zł brutto,
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga dodatkowych oświadczeń i dokumentów
Zakresie warunkow udzialu należy do oferty załączyć wykaz dostaw wraz z dowodami określającymi czy dostawy zostały wykonane należycie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga dodatkowych oświadczeń i dokumentów
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Papier kserograficzny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1078,05
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis i planowany zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku asortymentowo – cenowym Nr 1A do SIWZ, który po wypełnieniu będzie stanowił integralną część umowy Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2083,81
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis i planowany zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku asortymentowo – cenowym Nr 1A do SIWZ, który po wypełnieniu będzie stanowił integralną część umowy Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do drukarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3891,12
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis i planowany zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku asortymentowo – cenowym Nr 1A do SIWZ, który po wypełnieniu będzie stanowił integralną część umowy Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)