Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie

Publication date 2018-07-06
End date 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Województwo Mazowieckie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585487-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zamawiający oczekuje dostaw zgodnie z adresami określonymi w załącznikach nr 1 – 16 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.Asortyment mebli wraz z liczbą zamawianych sztuk określają załączniki nr 1 – 16 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 17 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia określa ilość oraz szczegółowe parametry asortymentu przewidziane do zakupu w ramach opcji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9733aa4f-6a79-4447-b85b-ae264aa83f6c
Biuletyn 585487-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Mazowieckie
Regon 1552891000000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 59 79 100,
Zamawiajacy fax 22 59 79 043
Zamawiajacy email zamowienia@mazovia.pl,
Adres strony url www.mazovia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Społeczny,Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.mazovia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.mazovia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie
Numer referencyjny OR-D-IV.ZP.D.272.58.2018.AP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zamawiający oczekuje dostaw zgodnie z adresami określonymi w załącznikach nr 1 – 16 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.Asortyment mebli wraz z liczbą zamawianych sztuk określają załączniki nr 1 – 16 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 17 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia określa ilość oraz szczegółowe parametry asortymentu przewidziane do zakupu w ramach opcji.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 388998,98
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 50
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia do 50 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie krzeseł obrotowych, wskazany w załączniku nr 1A do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji - część 1A na rzecz Jednostki: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie w terminie do 25 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12- 23 oraz ust. 5 p.z.p. wykonawca składa: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na odpowiednią część zamówienia, na wezwanie Zamawiającego przedłoży: - protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z normą PN-EN 1335-1 lub normą równoważną oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. (Dz. U. Nr 148, poz. 973) dla krzeseł obrotowych, - atest wytrzymałościowego zgodnie z normą PN-EN 1335 lub normą równoważną dla krzeseł obrotowych oraz foteli gabinetowych, - kartę katalogową dla krzeseł obrotowych oraz foteli gabinetowych, zawierającej co najmniej model krzesła, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego krzesła, wymiary oraz szczegóły techniczne krzesła pozwalające zweryfikować czy proponowany model spełnia wymagania.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających oferty wniesienia (odpowiednio dla danej części zamówienia) wadium w wysokości: 1) w przypadku części 1A zamówienia – 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100); 2) w przypadku części 1B zamówienia – 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100); 3) w przypadku części 2 zamówienia – 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100); 4) w przypadku części 3 zamówienia – 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); 5) w przypadku części 8 zamówienia – 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100); 6) w przypadku części 12 zamówienia – 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100); 7) w przypadku części 13 zamówienia – 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100); 8) w przypadku części 14 zamówienia – 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100); 9) w przypadku części 16 zamówienia – 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100);
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny wskazanej w ofercie. 2.Wykonanie przedmiotu zamówienia realizowane będzie z uwzględnieniem opcji ilościowych określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji oraz załączniku nr 17 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku uruchomienia opcji, o której mowa powyżej, termin realizacji umowy obowiązywać będzie do 31 marca 2019 r., przy czym Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w zakresie wskazanym w uruchamianej opcji w terminie 50 dni kalendarzowych od daty otrzymania informacji o zakresie uruchamianej opcji. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o uruchomieniu opcji, najpóźniej w terminie do 31 grudnia 2018 roku. 3.Skrót Pzp oznacza ustawę z 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 4. Skrót SIWZ oznacza Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie Zamawiającego www.zamowienia.mazovia.pl 5.Z uwagi na automatyczną numerację części zamówienia w niniejszym ogłoszeniu, części od 1 do 18 w ogłoszeniu odpowiadają częściom od 1A do 16 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 121951,22
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia do 50 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie krzeseł obrotowych, wskazany w załączniku nr 1A do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji - część 1A na rzecz Jednostki: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie w terminie do 25 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 1A do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie - RPO WM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14146,34
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 1B do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa,- PROW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1829,27
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 1C do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 44227,64
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 2 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 66864,23
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 3 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mazowiecki Zarząd Nieruchomości w Warszawie, Al. Jerozolimskie 28, 00-024 Warszawa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8902,44
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 4 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mazowieckie Biuro Geodezji i Urządzeń Rolnych, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6495,93
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 5 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Mazowiecki Zespół Parków Krajobrazowych z siedzibą w Otwocku, ul. Sułkowskiego 11, 05-400 Otwock,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9512,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 6 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach, ul. Asłanowicza 2, 08-110 Siedlce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3170,73
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 7 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Biblioteka Pedagogiczna w Ostrołęce, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18304,88
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 8 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Biblioteka Pedagogiczna w Radomiu, ul. Kościuszki 5a, 26-600 Radom
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 813,01
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 9 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie, ul. Matejki 9, 07-200 Wyszków,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 10 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ostrołęce, ul. Parkowa 6, 07-410 Ostrołęka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4878,05
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 11 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24275,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 12 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie, ul. Raszyńska 8/10, 02-026 Warszawa,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 27195,12
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 13 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Krajowy Ośrodek Mieszkalno-Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) w Dąbku, Dąbek 129, 06-561 Stupsk,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16422,76
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 14 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących im. Ks. Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Radomiu, ul. Struga 86, 26-600 Radom
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2250,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 15 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego im. Brata Zenona Żebrowskiego w Czarni, Czarnia 36, 07-431 Czarnia,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16260,16
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 16 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)