| GuidZP400 |
9d7dd999-c41d-4ebe-95ba-8fbeda9ba34f
|
| Biuletyn |
585478-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
|
| Regon |
430910203
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wolska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20-411
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
814664991
|
| Zamawiajacy fax |
814664991
|
| Zamawiajacy email |
mzz@zlobki.lublin.eu
|
| Adres strony url |
www.zlobki.lublin.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, w zakresie Osi Priorytetowych 9 nr RPLU.09.04.00-06-0032/17
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Scentralizowana Jednostka Organizacyjna Gminy
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.mzz.bip.lublin.eu
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć osobiście lub pocztą w sekretariacie Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wolska 5 Lublin, 20-411
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa drobnego sprzętu i artykułów AGD, wraz z montażem, na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie podległego Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie”
|
| Numer referencyjny |
MZŻ.253-9/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu i artykułów AGD, wraz z montażem zmywarki (poz. 1 w kosztorysie cenowym, załącznik nr 2 do SIWZ), na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, montaż zmywarki, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
7
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
6.4.2.Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;
6.4.3. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.4.4. Odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w związku ze:
a) zmianą cen jednostkowych zawartych w kosztorysie cenowym (załącznik nr 2 do umowy) oraz łącznej kwoty umowy określonej w §6 ust.1 umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki,
b) zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć,
c) zmianą Wykonawcy, następującą w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
3. Zmiana umowy może nastąpić zarówno na wniosek Zamawiającego jak i Wykonawcy, zgłoszony na piśmie w okresie obowiązywania umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-07-16T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|