dostawa materiałów promujących Województwo Mazowieckie

Publication date 2018-07-06
End date 2018-07-17 00:00:00
Instytucja Województwo Mazowieckie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585315-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części:
CZĘŚĆ I:
1) SŁUCHAWKI BLUETOOTH – 200 szt.;
2) PRZENOŚNY GŁOŚNIK BLUETOOTH ZAWIESZKA – 200 szt.;
3) UNIWERSALNY PAS SPORTOWY – 1 000 szt.;
4) SILIKONOWY PORTFEL NA TELEFON ZE STOJAKIEM – 2 000 szt.;
5) DMUCHANE, WODOODPORNE ETUI – 2 000 szt.;
6) KUBEK PLASTIKOWY – 600 szt.;
7) PARASOL SKŁADANY – 200 szt.;
8) BRELOK ODBLASKOWY – 9 000 szt.;
9) DŁUGOPIS – 4 000 szt.;
10) KUBEK – 500 szt.;
11) WOREK NA SZNUREK/PLECAK DO KOLOROWANIA Z INDYWIDUALNYM NADRUKIEM Z KREDKAMI W KOMPLECIE – 4 000 szt.;
12) TORBA BOOMERANG – 250 szt.;
13) OŁÓWEK ELASTYCZNY – 5 000 szt.;
CZĘŚĆ II
PLECAK/WOREK TEKSTYLNY EKO Z HAFTEM I NADRUKIEM – 600 szt.
CZĘŚĆ III
TORBA MATERIAŁOWA – 2 000 szt.
CZĘŚĆ IV
1) KOSZULKA DAMSKA – 600 szt.;
2) KOSZULKA MĘŚKA – 600 szt.;
3) KOSZULKA DZIECIĘCA – 450 szt.;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6be8e4fd-7d3b-4e04-8e55-6cd959379ba4
Biuletyn 585315-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Mazowieckie
Regon 1552891000000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 59 79 100,
Zamawiajacy fax 22 59 79 043
Zamawiajacy email zamowienia@mazovia.pl,
Adres strony url www.mazovia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.mazovia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.mazovia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu dostawa materiałów promujących Województwo Mazowieckie
Numer referencyjny KP.ZP.D.272.61.2018.AR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części: CZĘŚĆ I: 1) SŁUCHAWKI BLUETOOTH – 200 szt.; 2) PRZENOŚNY GŁOŚNIK BLUETOOTH ZAWIESZKA – 200 szt.; 3) UNIWERSALNY PAS SPORTOWY – 1 000 szt.; 4) SILIKONOWY PORTFEL NA TELEFON ZE STOJAKIEM – 2 000 szt.; 5) DMUCHANE, WODOODPORNE ETUI – 2 000 szt.; 6) KUBEK PLASTIKOWY – 600 szt.; 7) PARASOL SKŁADANY – 200 szt.; 8) BRELOK ODBLASKOWY – 9 000 szt.; 9) DŁUGOPIS – 4 000 szt.; 10) KUBEK – 500 szt.; 11) WOREK NA SZNUREK/PLECAK DO KOLOROWANIA Z INDYWIDUALNYM NADRUKIEM Z KREDKAMI W KOMPLECIE – 4 000 szt.; 12) TORBA BOOMERANG – 250 szt.; 13) OŁÓWEK ELASTYCZNY – 5 000 szt.; CZĘŚĆ II PLECAK/WOREK TEKSTYLNY EKO Z HAFTEM I NADRUKIEM – 600 szt. CZĘŚĆ III TORBA MATERIAŁOWA – 2 000 szt. CZĘŚĆ IV 1) KOSZULKA DAMSKA – 600 szt.; 2) KOSZULKA MĘŚKA – 600 szt.; 3) KOSZULKA DZIECIĘCA – 450 szt.;
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12- 23 oraz ust. 5 p.z.p. wykonawca składa: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2018-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być przygotowana w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez wykonawcę
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wraz z ofertą (formularzem oferty) powinny być złożone próbki (wzory) następujących przedmiotów odpowiednio dla każdej części: dla części I – 1. Parasol składany, 2. Worek na sznurek/plecak do kolorowania z indywidualnym nadrukiem z kredkami w komplecie; dla części II – Plecak/worek tekstylny eko z haftem i nadrukiem; dla części III – Torba materiałowa; dla części IV – Koszulka męska, 2. Koszulka damska, 3. Koszulka dziecięca. UWAGA: Wymienione powyżej próbki stanowić będą podstawę do oceny w kryterium walory jakościowe i estetyczne, dlatego też Zamawiający wymaga, aby próbki (wzory) opatrzone były opisem, zawierającym informacje na temat użytego materiału (np. gramatura, rodzaj i skład użytego materiału) i zawierały elementy odnoszące się do poszczególnych podkryteriów określonych w paragrafie 14 ust. 6 siwz. Zamawiający wymaga aby dostarczane próbki opatrzone były przykładowym logo (Zamawiający nie wymaga żeby to był logotyp wskazany w opisach przedmiotu zamówienia ale wykonany metodą określoną w przedmiotowym opisie). Dołączone do oferty próbki stanowić będą punkt odniesienia przy ocenie jakości przedmiotu zamówienia, który zostanie dostarczony przez wybranego Wykonawcę podczas realizacji umowy. Zgodnie z art. 97 ust. 2 p.z.p. zamawiający na podstawie otrzymanego wniosku zwróci próbki wykonawcom, których oferta nie została wybrana jako najkorzystniejsza. Próbki dołączone do oferty wybranej jako najkorzystniejsza będą przechowywane przez zamawiającego przez okres 4 lat i stanowić będą materiał porównawczy w stosunku do dostarczanych wyrobów w ramach realizacji umowy. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wskazanych powyżej próbek jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Brak załączenia przez Wykonawcę choćby jednej próbki będzie również podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy jako oferty, której treść nie odpowiada treści specyfikacji.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wraz z ofertą (formularzem oferty) powinny być złożone próbki (wzory) następujących przedmiotów: dla części I – 1. Parasol składany, 2. Worek na sznurek/plecak do kolorowania z indywidualnym nadrukiem z kredkami w komplecie;
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ I: 1) SŁUCHAWKI BLUETOOTH – 200 szt.; 2) PRZENOŚNY GŁOŚNIK BLUETOOTH ZAWIESZKA – 200 szt.; 3) UNIWERSALNY PAS SPORTOWY – 1 000 szt.; 4) SILIKONOWY PORTFEL NA TELEFON ZE STOJAKIEM – 2 000 szt.; 5) DMUCHANE, WODOODPORNE ETUI – 2 000 szt.; 6) KUBEK PLASTIKOWY – 600 szt.; 7) PARASOL SKŁADANY – 200 szt.; 8) BRELOK ODBLASKOWY – 9 000 szt.; 9) DŁUGOPIS – 4 000 szt.; 10) KUBEK – 500 szt.; 11) WOREK NA SZNUREK/PLECAK DO KOLOROWANIA Z INDYWIDUALNYM NADRUKIEM Z KREDKAMI W KOMPLECIE – 4 000 szt.; 12) TORBA BOOMERANG – 250 szt.; 13) OŁÓWEK ELASTYCZNY – 5 000 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wraz z ofertą (formularzem oferty) powinny być złożone próbki (wzory) dla części II – Plecak/worek tekstylny eko z haftem i nadrukiem;
Zalacznik krotki opis PLECAK/WOREK TEKSTYLNY EKO Z HAFTEM I NADRUKIEM – 600 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wraz z ofertą (formularzem oferty) powinny być złożone próbki (wzory) następujących przedmiotów odpowiednio dla części III – Torba materiałowa;
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ III TORBA MATERIAŁOWA – 2 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wraz z ofertą (formularzem oferty) powinny być złożone próbki (wzory) następujących przedmiotów dla części IV – Koszulka męska, 2. Koszulka damska, 3. Koszulka dziecięca.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ IV 1) KOSZULKA DAMSKA – 600 szt.; 2) KOSZULKA MĘŚKA – 600 szt.; 3) KOSZULKA DZIECIĘCA – 450 szt.;
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)