Dostawa sprzętu komputerowego II

Publication date 2018-07-06
End date 2018-07-17 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Miejscowość Oława
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Infrastruktura sieciowa,
  • Systemy operacyjne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585265-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 300000009, 302321108, 486200000, 324240001, 302313103, 301914008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Dostawa sprzętu komputerowego II , znak sprawy ZOZ/DZP/PN/18/18
2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 5 zadań:
Zadanie nr 1 - Drukarki.
Zadanie nr 2 - Licencje systemów operacyjnych.
Zadanie nr 3 - Przełącznik sieciowy.
Zadanie nr 4 - Monitor stacji opisowej TK.
Zadanie nr 5 - Niszczarki.
Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5, 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności ( w Załączniku nr 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5 do SIWZ). Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji – w Załączniku nr nr 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5 - o spełnieniu cech wskazanych przez zamawiającego jako równoważne.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 13b1808a-5c38-4249-ba10-24c750408c7e
Biuletyn 585265-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Regon 00030681600000
Zamawiajacy adres ulica K. K. Baczyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oława
Zamawiajacy kod pocztowy 55-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713011300
Zamawiajacy fax 713011312
Zamawiajacy email m.zaplotna@zozolawa.wroc.pl
Adres strony url http://www.zozolawa.wroc.pl/
Adres strony internetowej http://www.zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne/przetargi.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne/przetargi.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne/przetargi.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego II
Numer referencyjny ZOZ/DZP/PN/18/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Dostawa sprzętu komputerowego II , znak sprawy ZOZ/DZP/PN/18/18 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 5 zadań: Zadanie nr 1 - Drukarki. Zadanie nr 2 - Licencje systemów operacyjnych. Zadanie nr 3 - Przełącznik sieciowy. Zadanie nr 4 - Monitor stacji opisowej TK. Zadanie nr 5 - Niszczarki. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5, 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności ( w Załączniku nr 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5 do SIWZ). Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji – w Załączniku nr nr 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5 - o spełnieniu cech wskazanych przez zamawiającego jako równoważne.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5. W przypadku wątpliwości co do spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia ( Załącznik nr 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5) Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy do złożenia folderów/ulotek informacyjnych/ katalogów wydanych przez producenta oferowanych produktów, potwierdzających ich właściwości i przeznaczenie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w Załączniku nr 2_1, 2_2, 2_3, 2_4, 2_5 i 9 do SIWZ. 3) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wystawione zgodnie z przepisami prawa na terenie RP - załącznik Nr 8;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy. b) zmiany stawki podatku VAT, wówczas zmianie ulega kwota podatku VAT oraz cena brutto, a cena netto pozostaje bez zmian;
IV 4 4 data 2018-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Drukarki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 - Drukarki -- zgodnie z Załącznikiem nr 2_1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - Licencje systemów operacyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48620000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - Licencje systemów operacyjnych - zgodnie z Załącznikiem nr 2_2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - Przełącznik sieciowy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 - Przełącznik sieciowy -zgodnie z Załącznikiem nr 2_3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - Monitor stacji opisowej TK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231310-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 - Monitor stacji opisowej TK - zgodnie z Załącznikiem nr 2_4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - Niszczarki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 - Niszczarki - zgodnie z Załącznikiem nr 2_5 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria inne
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)