GuidZP400 |
0ebcdb3f-5a84-4862-9ca8-bd78c77a873c
|
Biuletyn |
585158-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
|
Regon |
00000156003300
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 628 26 56; 628 22 20
|
Zamawiajacy fax |
12 6282072
|
Zamawiajacy email |
zampub@pk.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2017 poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa foteli biurowych dla Kwestury Politechniki Krakowskiej
|
Numer referencyjny |
KA-2/087/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa foteli biurowych- 22 sztuki.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli, transport, wniesienie, rozpakowanie, montaż, wyniesienie opakowań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ ,wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 4 do SIWZ) Wykonawca składa również opis oferowanych mebli zawierający : - nazwę producenta/wyrób własny, - model/typ, - zdjęcie/rysunek, - parametry techniczne (co najmniej na takim poziomie szczegółowości, który pozwalać będzie na dokonanie przez Zamawiającego weryfikacji ich zgodności z wszystkimi wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia) – załącznik nr 1 do SIWZ. Opis oferowanych mebli stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu. Brak opisu mebli oferowanych skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|