| GuidZP400 |
ca63f24e-79db-4d4f-aa26-33d1b4a7c961
|
| Biuletyn |
585227-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
|
| Regon |
17490000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Powstańców Warszawy
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
35-959
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
17 7432175; 8653888; 8653838,
|
| Zamawiajacy fax |
17 8651075
|
| Zamawiajacy email |
dorzech@prz.edu.pl,
|
| Adres strony url |
www.prz.edu.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.ogloszenia.propublico.pl/prz
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ogloszenia.propublico.pl/prz
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
POLITECHNIKA RZESZOWSKA Al. Powstańców Warszawy 12 35-959 Rzeszów Polska
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa projektortów wraz z ramionami. Dostawa skanera. Dostawa laptopa. Dostawa rejestratorów hybrydowych monitoringu wideo. Dostawa drukarki przestrzennej. Dostawa kserokopiarek
|
| Numer referencyjny |
NA/P/203/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa projektortów wraz z ramionami. Dostawa skanera. Dostawa laptopa. Dostawa rejestratorów hybrydowych monitoringu wideo. Dostawa drukarki przestrzennej. Dostawa kserokopiarek.
Postępowanie zostało podzielone na części.
Szczegółowy opis każdej części znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki, opisy, fotografie, plany, projekty, rysunki, modele, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wzór oferty na dostawy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
określone we wzorze umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-07-16T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
pl
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa projektortów wraz z ramionami.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 projektorów wraz z ramionami sufitowymi. Szczegółowy opis przemiotu zamówienia znajduje się w zaączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa skanera.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38520000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
8
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera. Szczegółowy opis przemiotu zamówienia znajduje się w zaączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostwa laptopa.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa. Szczegółowy opis przemiotu zamówienia znajduje się w zaączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa rejestratorów hybrydowych monitoringu wideo.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32333100-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Wymaga się by dostarczone urządzenia były w pełni kompatybilne z systemem monitoringu wideo obiektów Politechniki Rzeszowskiej, a w szczególności systemem zarządzania sygnałem wizyjnym BVMS (Bosch Video Management System).
1. Rejestrator hybrydowy 16 kanałów analogowych / 16 kanałów IP z 2 dyskami 4TB, możliwością podłączenia istniejącej klawiatury IntuiKey (np. DIVAR HYBRID 5000) - 1 kpl.
2. Rejestrator hybrydowy 16 kanałów analogowych / 16 kanałów IP z 2 dyskami 4TB (np. DIVAR HYBRID 3000) - 1 kpl.
3. Licencja na obsługę 1 DVR/BRS dla DIVAR IP 3000/7000 - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamóweina znajduje się w załaczniku nr 2a i 2b do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa drukarki przestrzennej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamóweinia jest dostawa drukarki przestrzennej. Szczegółowy opis przemiotu zamówienia znajduje się w zaączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa kserokopiarki dla Katedry Systemów Zarządzania i Logistyki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przemiotu zamówienia znajduje się w zaączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa kserokopiarki dla Zakładu Finansów, Bankowości i Rachunkowości.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamóweinia jest dostawa kserokopiarki dla Zakładu Finansów, Bankowości i Rachunkowości. Szczegółowy opis przemiotu zamówienia znajduje się w zaączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |