GuidZP400 |
c6fe527d-528e-42a3-b8fb-9938130f2b90
|
Biuletyn |
584961-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
|
Regon |
1293330000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieniawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-712
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8294440
|
Zamawiajacy fax |
61 8294012
|
Zamawiajacy email |
przetargisdzp@amu.edu.pl
|
Adres strony url |
www.amu.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amu.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferta musi zostać złozona w formie pisemnej pod rygorem nieważności w siedzibie zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. H. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokój 301
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa, montaż i uruchomienie agregatu wody lodowej w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki przy ul. Umultowskiej 87 w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
ZP/3241/D/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa, montaż i uruchomienie agregatu wody lodowej w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki przy ul. Umultowskiej 87 w Poznaniu.
Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
98
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca składający ofertę musi dysponować Certyfikatem dla przedsiębiorców uprawniającym do prowadzenia działalności w zakresie instalowania oraz konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych wskazanym w ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2015 poz. 881 ze zm.)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
-co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej lub posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją/dozorem urządzeń i instalacji w zakresie Grupy 1 i Grupy 2 Załącznika do rozporządzenia MGPiPS z 2003r. Dz. U. nr 89 poz. 828 niezbędnych do wykonania usługi.
-co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji do napraw i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane zgodnie z rozporządzeniem MGiP (Dz.U.2004.121.1263 i Dz.U.2008.195).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego – należy złożyć również dokument tego podmiotu.
Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – wykaz ten podpisuje pełnomocnik.
2. Certyfikat dla przedsiębiorców uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie instalowania oraz konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych. Certyfikat musi potwierdzać spełnianie warunku o którym mowa w rozdziale V pkt 1.b pkt. 2 SIWZ. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – wykaz ten składa każdy Wykonawca, wykaz ten podpisuje pełnomocnik.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis techniczny lub funkcjonalny oferowanego agregatu, katalog lub karty katalogowe producenta/ów potwierdzającymi spełnianie wymagań Zamawiającego (wskazujące w szczególności na oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne cechy), pozwalającymi na identyfikację i ocenę zgodności oferowanych produktów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz ofertowy, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), dowód wniesienia wadium, zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy), oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 4a (Jeżeli dotyczy), Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 4b do niniejszego ogłoszenia (jeżeli dotyczy)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 8;
b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę;
c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów;
d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
e) zmiany podwykonawcy o którym mowa w § 10 ust 1. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli Wykonawca udowodni, iż nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopni nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano,
f) rezygnacji z podwykonawcy o którym mowa w § 10 ust.1. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli Wykonawca udowodni, iż Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopni nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano.
g) w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ceny netto powiększonej o kwotę VAT, wyliczoną zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury, zmiana dotyczy części wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie przepisów i nie wpływa na zmianę kwoty wskazanej w § 4 ust. 2.
h) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
i) w innych przypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
|
IV 4 4 data |
2018-07-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
SIWZ zawiera obowiązki informacyjne Zamawiającego w zakresie art. 13 RODO
|