GuidZP400 |
920667fd-a7c1-4ea4-8693-55e39dc1c606
|
Biuletyn |
583539-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Regon |
112964100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sieradz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
438 271 942
|
Zamawiajacy fax |
438 275 452
|
Zamawiajacy email |
spzozsieradz@lodzkie.pl
|
Adres strony url |
www.spzozsieradz.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozsieradz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki 98-200 Sieradz ul. Armii Krajowej 7.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów do sterylizacji
|
Numer referencyjny |
SZP. 215 - 30/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów do sterylizacji o wartości poniżej 30 000 Euro.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-07-02T00:00:00+02:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
9.2.1. Oświadczenia Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.); które Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej(www.spzozsieradz.pl) informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
9.3.1. Dokument niezależnej jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z normą PN –EN ISO 11140-4 (poz.1), zgodność z normą PN-EN 11140-1(poz. 5) na którym znajduje się kod oraz parametry zaoferowanego produktu.
9.3.2. Charakterystyka techniczna taśmy wskaźnikowej samoprzylepnej producenta (poz.3)
9.3.3. Oświadczenie producenta o braku zawartości soli metali ciężkich w substancji wskaźnikowej (poz. 1,2,5,6,9), dokument nie starszy niż z 2010 r.
9.3.4. Karta danych technicznych lub karta charakterystyki produktu lub deklaracja zgodności potwierdzające wymagane parametry punktu końcowego (poz. 1,2,5,6,9).
9.3.5. Oświadczenie producenta o możliwości stosowania w myjce ultradźwiękowej (poz. 8)
9.3.6. Wymagane przedstawienie ulotki dotyczącej przykładowej serii oferowanego wskaźnika (poz.4)
9.3.7. Ulotki i katalogi potwierdzające barwę docelową testów, (poz 1,2,5,6,9).
Ważność i forma dokumentów zgodnie z zapisami w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. z 2016r. poz. 1126).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ.
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany.
Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie:
- wydłużenie okresu realizacji umowy w przypadku niewykorzystanych ilości asortymentowych,
- zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów
i usług VAT.
Zmiany wymagają potwierdzenia pisemnego w formie aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|