Dostawa materiałów do sterylizacji

Publication date 2018-07-06
End date 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583539-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów do sterylizacji o wartości poniżej 30 000 Euro.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 920667fd-a7c1-4ea4-8693-55e39dc1c606
Biuletyn 583539-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Regon 112964100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 271 942
Zamawiajacy fax 438 275 452
Zamawiajacy email spzozsieradz@lodzkie.pl
Adres strony url www.spzozsieradz.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozsieradz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki 98-200 Sieradz ul. Armii Krajowej 7.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów do sterylizacji
Numer referencyjny SZP. 215 - 30/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów do sterylizacji o wartości poniżej 30 000 Euro.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-07-02T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 9.2.1. Oświadczenia Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.); które Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej(www.spzozsieradz.pl) informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 9.3.1. Dokument niezależnej jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z normą PN –EN ISO 11140-4 (poz.1), zgodność z normą PN-EN 11140-1(poz. 5) na którym znajduje się kod oraz parametry zaoferowanego produktu. 9.3.2. Charakterystyka techniczna taśmy wskaźnikowej samoprzylepnej producenta (poz.3) 9.3.3. Oświadczenie producenta o braku zawartości soli metali ciężkich w substancji wskaźnikowej (poz. 1,2,5,6,9), dokument nie starszy niż z 2010 r. 9.3.4. Karta danych technicznych lub karta charakterystyki produktu lub deklaracja zgodności potwierdzające wymagane parametry punktu końcowego (poz. 1,2,5,6,9). 9.3.5. Oświadczenie producenta o możliwości stosowania w myjce ultradźwiękowej (poz. 8) 9.3.6. Wymagane przedstawienie ulotki dotyczącej przykładowej serii oferowanego wskaźnika (poz.4) 9.3.7. Ulotki i katalogi potwierdzające barwę docelową testów, (poz 1,2,5,6,9). Ważność i forma dokumentów zgodnie z zapisami w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. z 2016r. poz. 1126).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: - wydłużenie okresu realizacji umowy w przypadku niewykorzystanych ilości asortymentowych, - zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiany wymagają potwierdzenia pisemnego w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)