Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Bielsku-Białej

Publication date 2018-07-06
End date 2018-07-25 00:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała Bielskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584760-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 155000003, 151000009, 152200006, 158100009, 153311709, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Bielsku-Białej: 1A, 1B, nr 1C, 1D, 1E, 1F, 1G. Artykuły żywnościowe przeznaczone dla dzieci przedszkolnych. Towar musi być w pierwszym gatunku z minimalnymi dopuszczalnymi konserwantami (tam gdzie są niezbędne). Muszą być wolne od wad, a termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. Muszą być zgodne z Normami Polskimi i innymi dokumentami normalizującymi (dotyczącymi terminologii, metod badań, pakowania, przechowywania, transportu) i wymogami sanitarnymi. Dostarczone transportem i na koszt dostawcy. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych będzie uzgadniany każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9b537eeb-4c19-4471-b60c-f7cf6bca796b
Biuletyn 584760-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Bielsko-Biała Bielskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
Regon 24027060100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 814-09-79
Zamawiajacy fax 33 814-30-27
Zamawiajacy email administracja@bckuipbielsko.pl
Adres strony url http://bip.bckuipbielsko.pl/bip/przetargi.php
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny szkoła publiczna
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.bckuipbielsko.pl/bip/przetargi.php
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.bckuipbielsko.pl/bip/przetargi.php
Oferty wnioski dostepne nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Wymagane przeslanie ofert inny nie
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Bielsku-Białej
Numer referencyjny BCKUiP-0717.22.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 7
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Bielsku-Białej: 1A, 1B, nr 1C, 1D, 1E, 1F, 1G. Artykuły żywnościowe przeznaczone dla dzieci przedszkolnych. Towar musi być w pierwszym gatunku z minimalnymi dopuszczalnymi konserwantami (tam gdzie są niezbędne). Muszą być wolne od wad, a termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. Muszą być zgodne z Normami Polskimi i innymi dokumentami normalizującymi (dotyczącymi terminologii, metod badań, pakowania, przechowywania, transportu) i wymogami sanitarnymi. Dostarczone transportem i na koszt dostawcy. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych będzie uzgadniany każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 321785,00
Waluta calosc
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunkiem udziału w postępowaniu jest należyte wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostaw stanowią-cym przedmiot zamówienia: dla załącznika A – o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto, dla załącznika B - o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto, dla załącznika C - o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto, dla załącznika D - o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto, dla załącznika E - o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto, dla załącznika F - o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto, dla załącznika G - o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto. Spełnienie warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, dowodów, o których mowa w Części VI, punkt II, ppkt 3.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający dokona oceny potwierdzenia warunków udziału na podstawie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający dokona oceny potwierdzenia warunków udziału na podstawie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione I. Dokumenty składające się na ofertę (w terminie składania ofert): 1. Oryginał oferty przetargowej sporządzonej na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ z oświadczeniem Wykonawcy o: zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, związaniu z ofertą przez okres wskazany w SIWZ, zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), klauzuli informacyjnej dotyczącej art. 13 RODO. 2. Wypełniony/e formularz/e cenowy/e (załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g ). 3. Oświadczenie, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 (załącznik nr 2). 4. Pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne). Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 5. Oświadczenie, że Projekt Umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (Załącznik nr 4). II. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w terminie składania ofert): 1. w trybie art. 25a ust 1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu. 2. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej na prowadzenie działalności w zakresie dostaw artykułów spożywczych. 3. Wykaz dostaw wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty, nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów na podstawie art.26 ust.2f ustawy Pzp. III. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, w której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ.
IV 4 4 data 2018-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa NABIAŁ, OLEJE-TŁUSZCZE, JAJA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZAŁĄCZNIK 1A
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa MIĘSO, DRÓB I ICH PRZETWORY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZAŁĄCZNIK 1B
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa RYBY - RYBY MROŻONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZAŁĄCZNIK 1C
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PIECZYWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZAŁĄCZNIK 1D
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa MROŻONKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZAŁĄCZNIK 1E
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa OWOCE, WARZYWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZAŁĄCZNIK 1F
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZAŁĄCZNIK 1G
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)