Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowych obiektów szkolnych: Część 1 - Przedszkola nr 1 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie. Część 2 - Żłobka nr 3 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie. Część 3 - Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Jana Długosza 53 w Pruszkowie.

Publication date 2018-07-11
End date 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Pruszków
Miejscowość Pruszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587513-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowych obiektów szkolnych składająca się z następujących części:


Część 1 – Przedszkola nr 1 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie:
1. Laptop v1 – 2 sztuki,
2. Zestaw komputerowy v1 – 2 sztuk
3. Zestaw interaktywny mobilny – 5 sztuk
4. Radioodtwarzacz – 5 sztuk
5. Kolumna mobilna – 1 sztuka
6. Keyboard – 1 sztuka
7. UTM – 1 sztuka
8. Oprogramowanie biurowe – 4 sztuki
9. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe

Część 2 – Żłobka nr 3 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie:
1. Laptop v1 – 1 sztuka
2. Zestaw komputerowy v1 – 1 sztuka
3. Zestaw interaktywny mobilny – 1 sztuka
4. Radioodtwarzacz – 5 sztuk
5. Kolumna mobilna – 1 sztuka
6. Oprogramowanie biurowe – 4 sztuki
7. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe

Część 3 – Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Jana Długosza 53 w Pruszkowie:
1. Laptop v1 – 2 sztuki,
2. Laptop v2 – 18 sztuk
3. Zestaw komputerowy v1 – 11 sztuk
4. Zestaw komputerowy v2 – 30 sztuk
5. Serwer – 1 sztuka
6. Macierz – 1 sztuka
7. Zestaw interaktywny – 5 sztuk
8. Radioodtwarzacz – 10 sztuk
9. Zestaw nagłośnieniowy hali sportowej – 1 zestaw
10. UTM – 1 sztuka
11. Oprogramowanie biurowe – 15 sztuki
12. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6e555067-fc38-4790-8cf5-dfcd3339743c
Biuletyn 587513-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Pruszków
Zamawiajacy adres ulica ul. Kraszewskiego
Zamawiajacy miejscowosc Pruszków
Zamawiajacy kod pocztowy 05800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 587 244
Zamawiajacy email bzp@miasto.pruszkow.pl
Adres strony url www.pruszkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pruszkow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pruszkow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Pruszkowa, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, pokój nr 25 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowych obiektów szkolnych: Część 1 - Przedszkola nr 1 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie. Część 2 - Żłobka nr 3 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie. Część 3 - Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Jana Długosza 53 w Pruszkowie.
Numer referencyjny BZP.271.3.49.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowych obiektów szkolnych składająca się z następujących części: Część 1 – Przedszkola nr 1 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie: 1. Laptop v1 – 2 sztuki, 2. Zestaw komputerowy v1 – 2 sztuk 3. Zestaw interaktywny mobilny – 5 sztuk 4. Radioodtwarzacz – 5 sztuk 5. Kolumna mobilna – 1 sztuka 6. Keyboard – 1 sztuka 7. UTM – 1 sztuka 8. Oprogramowanie biurowe – 4 sztuki 9. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe Część 2 – Żłobka nr 3 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie: 1. Laptop v1 – 1 sztuka 2. Zestaw komputerowy v1 – 1 sztuka 3. Zestaw interaktywny mobilny – 1 sztuka 4. Radioodtwarzacz – 5 sztuk 5. Kolumna mobilna – 1 sztuka 6. Oprogramowanie biurowe – 4 sztuki 7. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe Część 3 – Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Jana Długosza 53 w Pruszkowie: 1. Laptop v1 – 2 sztuki, 2. Laptop v2 – 18 sztuk 3. Zestaw komputerowy v1 – 11 sztuk 4. Zestaw komputerowy v2 – 30 sztuk 5. Serwer – 1 sztuka 6. Macierz – 1 sztuka 7. Zestaw interaktywny – 5 sztuk 8. Radioodtwarzacz – 10 sztuk 9. Zestaw nagłośnieniowy hali sportowej – 1 zestaw 10. UTM – 1 sztuka 11. Oprogramowanie biurowe – 15 sztuki 12. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1/ Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia dodatkowego którego celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. 2/ Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw zamówienia dodatkowego albo zwiększenie bieżących dostaw. 3/ Zamówienia polegające na powtórzeniu dodatkowych dostaw określonych w zamówieniu podstawowym, zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga z zakresu tego warunku żadnych dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy na poszczególne części (według załączonego druku) 2) Wypełniony Załącznik – „Karta oferowanego sprzętu” na poszczególne części 3) Oświadczenie określone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym ( ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 5) Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) 6) Oświadczenia Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (jeśli dotyczy)
Wadium Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający nie przewiduje wprowadzenia zmian w zawartej umowie.
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowych obiektów szkolnych: Część 1 - Przedszkola nr 1 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Część 1 – Przedszkola nr 1 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie: 1. Laptop v1 – 2 sztuki, 2. Zestaw komputerowy v1 – 2 sztuk 3. Zestaw interaktywny mobilny – 5 sztuk 4. Radioodtwarzacz – 5 sztuk 5. Kolumna mobilna – 1 sztuka 6. Keyboard – 1 sztuka 7. UTM – 1 sztuka 8. Oprogramowanie biurowe – 4 sztuki 9. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowych obiektów szkolnych: Część 2 - Żłobka nr 3 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Część 2 – Żłobka nr 3 przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie: 1. Laptop v1 – 1 sztuka 2. Zestaw komputerowy v1 – 1 sztuka 3. Zestaw interaktywny mobilny – 1 sztuka 4. Radioodtwarzacz – 5 sztuk 5. Kolumna mobilna – 1 sztuka 6. Oprogramowanie biurowe – 4 sztuki 7. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowych obiektów szkolnych: Część 3 - Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Jana Długosza 53 w Pruszkowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Część 3 – Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Jana Długosza 53 w Pruszkowie: 1. Laptop v1 – 2 sztuki, 2. Laptop v2 – 18 sztuk 3. Zestaw komputerowy v1 – 11 sztuk 4. Zestaw komputerowy v2 – 30 sztuk 5. Serwer – 1 sztuka 6. Macierz – 1 sztuka 7. Zestaw interaktywny – 5 sztuk 8. Radioodtwarzacz – 10 sztuk 9. Zestaw nagłośnieniowy hali sportowej – 1 zestaw 10. UTM – 1 sztuka 11. Oprogramowanie biurowe – 15 sztuki 12. Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)