Dostawa końcówek z filtrem i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz pipet laboratoryjnych (zadania 1-16), NUMER SPRAWY IHIT/P/37/2018

Publication date 2018-07-11
End date 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587392-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 384371101, 195200007, 331925007, 384371008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa końcówek z filtrem i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz pipet laboratoryjnych (zadania 1-16)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bee3f06d-ad6d-41cd-bb22-4542685d0a88
Biuletyn 587392-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Regon 28848400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Indiry Gandhi
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02776
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 349 62 22
Zamawiajacy fax 022 349 62 23
Zamawiajacy email zaopat@ihit.waw.pl
Adres strony url www.ihit.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ihit.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub listownie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Intytut Hematologii i Transfuzjologii, 02-776 Warszawa ul. Indiry Gandhi 14, I piętro p.144A (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa końcówek z filtrem i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz pipet laboratoryjnych (zadania 1-16), NUMER SPRAWY IHIT/P/37/2018
Numer referencyjny IHIT/P/37/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 16
Okreslenie przedmiotu Dostawa końcówek z filtrem i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz pipet laboratoryjnych (zadania 1-16)
Cpv glowny przedmiot 38437110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowany asortyment stanowiący przedmiot zamówienia posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski, tj.: deklarację zgodności (Declaration of Confirmity) z CE lub samo świadectwo CE;– według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ; Materiały informacyjne np. katalogi z instrukcją użytkownika informacje producenta, specyfikacja techniczna) lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia określone w Załączniku nr 1A do SIWZ (specyfikacja asortymentowo - cenowa) – dotyczy części 15,16. Karty danych technicznych – zgodnie z wymaganiami zawartymi pod częściami w Załączniku nr 1A do SIWZ (specyfikacja asortymentowo – cenowa).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ– należy złożyć w oryginale. Oferta musi zawierać -Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ, -Specyfikacja asortymentowo – cenowa - Załącznik Nr 1A do SIWZ; -Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze; -Próbki do części 1-14, w których kryterium oceny ofert są parametry techniczno-użytkowe
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy mogą być dokonane – pod rygorem nieważności- przy zastosowaniu art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnej. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art.140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp: Zmiany numeru katalogowego produktu. Zmiany sposobu konfekcjonowania – ogólna ilość przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż ilość wymagana przez Zamawiającego. Zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów. W sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt lub wycofany produkt dotychczasowy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że został wprowadzony udoskonalony produkt lub produkt dotychczasowy został wycofany i w takim przypadku może ulec wartość umowy. W okresie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub samego Wykonawcę. W przypadku zmiany w ustawie o podatku od towarów i usług VAT, które podwyższą lub obniżą cenę/y przedmiotu niniejszej umowy, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, zostanie stosownie obniżona lub podwyższona cena przedmiotu umowy oraz całkowita wartość przedmiotu umowy. W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy pełnych ilości przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu jej obowiązywania. Ceny jednostkowe w tym okresie nie mogą ulec zmianie. Zamawiający może do końca trwania umowy nie dokonać zakupu pełnych ilości przedmiotu umowy także w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy. Zakup wg zasad określonych w ust. 3.9. nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego. Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w danym zadaniu stanowiącym przedmiot niniejszej umowy, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w zadaniu nr … stanowiącym przedmiot niniejszej umowy lub do wartości kwoty przeznaczonej na to zadanie – kwoty odczytanej na otwarciu ofert, którą zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia tj. …………………, bez względu na ilość wskazaną w zadaniu (części) nr … w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy na to zadanie (część), przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i dla swojej ważności wymagają formy pisemnej. Wykonawca nie może przenieść na osoby trzecie żadnych praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy ani podjąć jakichkolwiek działań skutkujących zmianą wierzyciela bez uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego. W przypadku wystąpienia osób trzecich przeciwko Zamawiającemu z roszczeniami z tytułu praw patentowych lub autorskich w przedmiocie umowy, odpowiedzialność z tego tytułu ponosi Wykonawca. W sprawach nie uregulowanych umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579). Wszelkie spory wynikające z realizacji niniejszej umowy lub w związku z nią, będą rozstrzygane statecznie przez sąd właściwy miejscowo, według siedziby Zamawiającego. Niniejsza umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – 1 egzemplarz dla Zamawiającego, 1 egzemplarz dla Wykonawcy. Każdy egzemplarz ma moc oryginału.
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 Końcówki do pipet typu Gilson
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3- plastiki do real-time PCR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 -probówki do PCR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5-sterylne końcówki do pipet automatycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6-probówki do PCR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7-probówki do biologii molekularnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część 8 sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część 9 - probówki do PCR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część 10 sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część 11-probówki typu Eppendorf
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część 12 Końcówki z filtrem; przewodzące (conductive) do stacji Hamilton
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część 13- statyw chłodzący
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część 14 Probówki o poj 0,5 -0.75 ml z kodem 2D na spodzie + silikonowe pojedyncze korki do ich zakrywania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Część 15 Płytki 96 dołkowe firmy Corning lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Część 16 - pipety automatyczne i akcesoria
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
  

Criterion

Kryteria ocena techniczno- użytkowa
Znaczenie 30,00
  
Kryteria oferowana cena
Znaczenie 70,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia (poszczególnych dosaw)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria oferowana cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)