1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości, zwanych dalej w dokumentacji zamówienia „asortymentem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera załącznik do oferty, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Ilości asortymentu podanego w kol. 3 załącznika do oferty służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty Wykonawcy. 3. Ilość i rodzaj zamawianego asortymentu wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający dokona zakupu asortymentu o łącznej wartości mniejszej o 40% niż wartość umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju od wskazanej w kol. 3 załącznika do oferty maksymalnie o +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty, o której mowa w Rozdz. XVII §6 dokumentacji zamówienia. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) transportu asortymentu do obiektów, o których mowa w załączniku nr 3 do dokumentacji zamówienia; b) rozładunku asortymentu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w kol. 7 załącznika do oferty Producenta oraz nazwę własną oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod ktorą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego w kol. 2 załącznika do oferty. Zaoferowany asortyment równoważny musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż wyszczególnione w kol. 2 załącznika do oferty (odpowiednio do rodzaju asortymentu). Wykazanie równoważności zaoferowanego asortymentu równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy PZP, spoczywa na Wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: a) fabrycznie nowy, z datą ważności minimum 6 miesięcy od daty dokonania dostawy; b) zgodny co do opisu określonego w kol. 2 załącznika do oferty (odpowiednio do rodzaju asortymentu); c) opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, d) wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne atesty PZH /deklaracje zgodności/karty charakterystyki (odpowiednio do rodzaju asortymentu). 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca utrzymał w okresie trwania umowy stałe ceny jednostkowe netto w PLN, wskazane w kol. 4 załącznika do oferty (odpowiednio do rodzaju asortymentu), z uwzględnieniem postanowień Rozdz. XVII § 8 ust 3 dokumentacji zamówienia. 10. Wykonawca udzieli na dostarczony asortyment: a) 24-miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta asortymentu. W przypadku, gdy gwarancja producenta asortymentu będzie krótsza od wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążącą dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę; b) 24-miesięcznej rękojmi za wady dostarczonego asortymentu liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. |
GuidZP400 |
c4635fff-3016-41ff-bc10-dec8adac5b94
|
Biuletyn |
587411-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Stołeczna Policji
|
Regon |
012126482
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowolipie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-150
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22) 6038608
|
Zamawiajacy fax |
(22) 603 76 42
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ksp.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.policja.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.policja.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.policja.waw.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę oraz oświadczenia sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy środków czystości.
|
Numer referencyjny |
WZP-3475/18/162/AG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości, zwanych dalej w dokumentacji zamówienia „asortymentem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera załącznik do oferty, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Ilości asortymentu podanego w kol. 3 załącznika do oferty służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty Wykonawcy. 3. Ilość i rodzaj zamawianego asortymentu wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający dokona zakupu asortymentu o łącznej wartości mniejszej o 40% niż wartość umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju od wskazanej w kol. 3 załącznika do oferty maksymalnie o +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty, o której mowa w Rozdz. XVII §6 dokumentacji zamówienia. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) transportu asortymentu do obiektów, o których mowa w załączniku nr 3 do dokumentacji zamówienia; b) rozładunku asortymentu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w kol. 7 załącznika do oferty Producenta oraz nazwę własną oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod ktorą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego w kol. 2 załącznika do oferty. Zaoferowany asortyment równoważny musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż wyszczególnione w kol. 2 załącznika do oferty (odpowiednio do rodzaju asortymentu). Wykazanie równoważności zaoferowanego asortymentu równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy PZP, spoczywa na Wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: a) fabrycznie nowy, z datą ważności minimum 6 miesięcy od daty dokonania dostawy; b) zgodny co do opisu określonego w kol. 2 załącznika do oferty (odpowiednio do rodzaju asortymentu); c) opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, d) wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne atesty PZH /deklaracje zgodności/karty charakterystyki (odpowiednio do rodzaju asortymentu). 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca utrzymał w okresie trwania umowy stałe ceny jednostkowe netto w PLN, wskazane w kol. 4 załącznika do oferty (odpowiednio do rodzaju asortymentu), z uwzględnieniem postanowień Rozdz. XVII § 8 ust 3 dokumentacji zamówienia. 10. Wykonawca udzieli na dostarczony asortyment: a) 24-miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta asortymentu. W przypadku, gdy gwarancja producenta asortymentu będzie krótsza od wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążącą dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę; b) 24-miesięcznej rękojmi za wady dostarczonego asortymentu liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, w przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego w punktach 1, 4, 10, 15, 18 i 23 załącznika do oferty, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) karty charakterystyki asortymentu równoważnego; 2) katalog lub link do strony internetowej asortymentu równoważnego (dotyczy strony internetowej Producenta).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie: a) Producenta/nazwy asortymentu – w przypadku zaprzestania produkcji lub braku dostępności na rynku asortymentu danego producenta spowodowanej wycofaniem ze sprzedaży. b) inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów. 2. Strony dopuszczają waloryzację cen jednostkowych netto w PLN, o których mowa w Rozdz. XVII § 1 ust.4 dokumentacji zamówienia: a) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3÷5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 847 ze zm.); b) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiającemu.
|
IV 4 4 data |
2018-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|