GuidZP400 |
d6f45607-b41f-49ec-ad46-c063263a094a
|
Biuletyn |
587012-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
|
Regon |
30837600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Hrubieszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846 963 251
|
Zamawiajacy fax |
846 963 251
|
Zamawiajacy email |
spzozhrub@o2.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipzp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Droga pisemnna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-500 Hrubieszów , ul. Piłsudskiego 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mięsa oraz wędlin i artykułów spożywczych
|
Numer referencyjny |
8/39/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa mięsa oraz wędlin i artykułów spożywczych: produkty sypkie, sosy, mrożonki,
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
2) Informacja o przynależności do grupy kapitałowej
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dotyczy części zamówienia nr 1, - w celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, na potwierdzenie, że Wykonawca posiada wdrożony system HACCP - zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt 1 lit. d) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz został wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej Wykonawca składa: dokument poświadczający wprowadzenie systemu HACCP wydany przez niezależny podmiot posiadający akredytację do poświadczenia w ww. zakresie lub dokument właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożony dokument winien potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz zaświadczenie o wpisie do Rejestru Zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
5. Kupujący przewiduje zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) Zmiany cen jednostkowych można dokonać jedynie w przypadku:
a) zmiany stawek celnych lub podatkowych,
b) obniżenie cen rynkowych asortymentu objętych umową ,
c) stosowania przez Sprzedającego lub producenta cen promocyjnych bądź upustów,
2) Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie:
a) numeru katalogowego produktu,
b) nazwy produktu lub producenta przy zachowaniu jego parametrów,
c) sposobu konfekcjonowania,
d) liczby opakowań,
e) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta
zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego,
zastąpienie poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia tzw.
„zamiennikiem” tj. asortymentem równoważnym, z chwilą wycofania go z produkcji
lub wstrzymania produkcji,
f) zamawiający dopuszcza dostarczenie produktu synonimowego w cenie umownej
zgodnej z Załącznikiem do umowy .
3) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększenie ogólnej wartości umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie, ul. ul. Piłsudskiego 11 , 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 846 963 251, e-mail spzozhrub@o2.pl, faks 846 963 251.
inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie jest Pan Krzysztof Bednarczyk tel. 84 53 53 311
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 8/39/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa mięsa oraz wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa mięsa oraz wędlin.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa artykułów spożywczych- produkty sypkie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych- sosy, mrożonki.
|
| |