Dostawa monitorów, laptopów i tabletów dla CPR w Radomiu.

Publication date 2018-07-11
End date 2018-07-19 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586910-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302313000, 302132007, 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, laptopów i tabletów dla CPR w Radomiu zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b i 1c do SIWZ – szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia.
część nr 1 – dostawa 19 sztuk monitorów 23’’ oraz 2 sztuk monitorów 27” zgodnie z wymaganiami technicznymi załącznika nr 1a do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
część nr 2 – dostawa 2 sztuk tabletu (przemysłowego) zgodnie z wymaganiami technicznymi załącznika nr 1b do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
część nr 3 – dostawa 20 sztuk laptopów zgodnie z wymaganiami technicznymi załącznika nr 1c do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
b) być nowy i zgodny z obowiązującymi normami.
c) posiadać komplet dokumentacji technicznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5bcb95dd-e113-49b1-a430-3d3dc1f0ee84
Biuletyn 586910-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Regon 00017351600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Domaniewska
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-672
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5595 104; 5595 201; 5595210
Zamawiajacy fax 22 5595 203
Zamawiajacy email logistyka@mazowsze.straz.pl
Adres strony url www.straz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zamawiający prowadzi postępowanie na rzecz i w imieniu własnym. Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zostały zawarte w SIWZ i załącznikach.
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.straz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.straz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej (osobiście, pocztą, kurierem)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka PSP w Warszawie, ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa, pok.214 (II piętro).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa monitorów, laptopów i tabletów dla CPR w Radomiu.
Numer referencyjny WL.2370.10.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, laptopów i tabletów dla CPR w Radomiu zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b i 1c do SIWZ – szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia. część nr 1 – dostawa 19 sztuk monitorów 23’’ oraz 2 sztuk monitorów 27” zgodnie z wymaganiami technicznymi załącznika nr 1a do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, część nr 2 – dostawa 2 sztuk tabletu (przemysłowego) zgodnie z wymaganiami technicznymi załącznika nr 1b do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, część nr 3 – dostawa 20 sztuk laptopów zgodnie z wymaganiami technicznymi załącznika nr 1c do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) być nowy i zgodny z obowiązującymi normami. c) posiadać komplet dokumentacji technicznej.
Cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 47950,84
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-09-07T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zostały zawarte w SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. Pozostałe niżej wymienione oświadczenia i dokumenty są składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp do złożenia następujących dokumentów tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: 1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby- wystawione w terminie określonym odpowiednio w ust. 3.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zostały zawarte w SIWZ i załącznikach.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa monitorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13495,84
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-07T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zostały zawarte w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 19 sztuk monitorów 23’’ oraz 2 sztuk monitorów 27” zgodnie z wymaganiami technicznymi załącznika nr 1a do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa tabletów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15772,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-07T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zostały zawarte w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk tabletu (przemysłowego) zgodnie z wymaganiami technicznymi załącznika nr 1b do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa laptopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18683,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zawarte zostały w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 sztuk laptopów zgodnie z wymaganiami technicznymi załącznika nr 1c do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)