| GuidZP400 |
0e0b4944-40ed-4503-b611-441d7551bf57
|
| Biuletyn |
587228-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana
|
| Regon |
00029361100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Skarszewska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Starogard Gdański
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
83200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(58) 5620600
|
| Zamawiajacy fax |
(58) 5623650
|
| Zamawiajacy email |
r.czepirska@kocborowo.pl; a.maszota@kocborowo.pl
|
| Adres strony url |
http://www.kocborowo.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.kocborowo.pl/przetargi.html
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.kocborowo.pl/przetargi.html
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana, ul. Skarszewska 7, 83-200 Starogard Gdański - sekretariat pok. nr 6 w budynku administracyjnym
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego i maceratorów
|
| Numer referencyjny |
AG-224-18/76/18-26
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i maceratorów dla Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy). Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów (części)
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminach :
Pakiet nr 1 - do 21 dni licząc od daty zawarcia umowy.
Pakiet nr 2 - do 21 dni licząc od daty zawarcia umowy.
Pakiet nr 3 – od 25.09.2018 r. do 28.09.2018 r.
Pakiet nr 4 - do 21 dni licząc od daty zawarcia umowy.
Pakiet nr 5 - do 21 dni licząc od daty zawarcia umowy.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, których reprezentacja wynika z przepisów prawa, z danych ujawnionych we właściwym rejestrze lub z innego upoważnienia. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-07-19T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Pasy magnetyczne do unieruchamiania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-25T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Maceratory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Materace przeciwodleżynowe zmiennociśnieniowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Materace przeciwodleżynowe pasywne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| | |