Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego z przeznaczeniem dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063

Publication date 2018-07-11
End date 2018-07-31 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 2063
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586944-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego z przeznaczeniem dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063. (CPV: 48000000-8).
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część I Zakup i dostawa oprogramowania do obróbki graficznej zdjęć i filmów;
Część II Zakup i dostawa oprogramowania systemu informacji prawnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 be913e9e-11af-441e-a071-25e87d1dac30
Biuletyn 586944-N-2018
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 2063
Regon 010210333
Zamawiajacy adres ulica Stefana Banacha
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 824 121
Zamawiajacy fax 261 824 108
Zamawiajacy email ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl
Adres strony url http://zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Jednostka Wojskowa Nr 2063
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Banacha 2; 00-909 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego z przeznaczeniem dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063
Numer referencyjny 043/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego z przeznaczeniem dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063. (CPV: 48000000-8). Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I Zakup i dostawa oprogramowania do obróbki graficznej zdjęć i filmów; Część II Zakup i dostawa oprogramowania systemu informacji prawnej.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: ­ dla części I zamówienia: 40.000,00 zł brutto; ­ dla części II zamówienia: 100.000,00 zł brutto. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca przedstawia ww. dokument opiewający na sumę kwot wymaganych dla oferowanych części zamówienia tj. w przypadku oferowania części I i II należy przedłożyć polisę na kwotę 140.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga: załączenia wykazu wykonanych minimum 2 dostaw w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia (dostawy oprogramowania, odpowiadające zakresem przedmiotowym części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (na formularzu określonym w Zał. nr 7 do SIWZ), na kwotę każdej dostawy potwierdzonej odrębną umową nie mniejszą niż: - dla części I zamówienia: 50.000,00 zł brutto; - dla części II zamówienia: 100.000,00 zł brutto. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca przedstawia ww. dokument opiewający na sumę kwot wymaganych dla oferowanych części zamówienia tj. w przypadku oferowania części I i II należy przedłożyć wykaz dostaw na kwotę 150.000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 mies. przed terminem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst amawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.) przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 2) istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania Umowy; 3) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, w miejscu realizacji umowy, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od Stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia; 4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub decyzjami przełożonych, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy. 5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ i umową. 6) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: 1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, pomimo iż działał z należytą starannością, 2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości przedmiotu umowy określonej pierwotnie w umowie. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotychczasowego Wykonawcę ma zastąpić nowy wykonawca: 1) na podstawie postanowień umownych, które określają zakres tych zmian w szczególności możliwość zmiany wynagrodzenia wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia tych zmian, 2) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 3) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz jest mniejsza od 10% wartości przedmiotu umowy określonej pierwotnie w umowie dostawy. Wszelkie zmiany w Umowie mogą być dokonane jedynie na piśmie w formie aneksów pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-07-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa oprogramowania do obróbki graficznej zdjęć i filmów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania do obróbki graficznej zdjęć i filmów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa oprogramowania systemu informacji prawnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania systemu informacji prawnej.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji przedmiotu umowy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)