Zakup i dostawa rękawic bezlateksowych, bezpudrowych sterylnych i rękawic sekcyjnych oraz masek z zaworem.

Publication date 2018-07-11
End date 2018-07-23 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578582-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331414200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa rękawic bezlateksowych, bezpudrowych sterylnych i rękawic sekcyjnych oraz masek z zaworem. Zamówienie podzielone jest na 4 części. Pakiet nr 1 - Rękawice bezlateksowe, bezpudrowe sterylne, Pakiet nr 2 - Rękawice sekcyjne, Pakiet nr 3 - Maski z zaworem, Pakiet nr 4 - Myjka jednorazowa typu rękawica

Dodatkowe informacje

GuidZP400 465f241b-656e-4725-8078-abae9f8a284d
Biuletyn 578582-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
Regon 35720766400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prądnicka
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 25 78 291
Zamawiajacy fax 012 25 78 292, 2578229
Zamawiajacy email zamowienia@narutowicz.krakow.pl
Adres strony url www.narutowicz.krakow.pl
Adres strony internetowej www.narutowicz.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.narutowicz.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie ul. Prądnicka 35 - 37 31-202 Kraków Polska
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa rękawic bezlateksowych, bezpudrowych sterylnych i rękawic sekcyjnych oraz masek z zaworem.
Numer referencyjny ZP/26/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa rękawic bezlateksowych, bezpudrowych sterylnych i rękawic sekcyjnych oraz masek z zaworem. Zamówienie podzielone jest na 4 części. Pakiet nr 1 - Rękawice bezlateksowe, bezpudrowe sterylne, Pakiet nr 2 - Rękawice sekcyjne, Pakiet nr 3 - Maski z zaworem, Pakiet nr 4 - Myjka jednorazowa typu rękawica
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.4.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.5.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.5.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zmieszania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Foldery (materiały producenta, ulotki firmowe, instrukcje obsługi, karty danych technicznych) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji której dotyczy. 2) Próbki (gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), opatrzone etykietami w języku polskim, zawierającymi wszystkie niezbędne dane. Próbki opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, nr pakietu, nr pozycji której dotyczy; próbki są bezpłatne i po ocenie traktowane są jako odpad medyczny. Ilość próbek została wyszczególniona w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie „Próbki w szt”. 3) Wszelkie dokumenty, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ (jeżeli dotyczy). Próbki i foldery do pakietu nr 1 powinny być dołączone do oferty (zgodnie z pkt. 8.1 ppkt. 9 i 10 SIWZ), a w pakietach nr 2,3,4 na wezwanie zgodnie z pkt. 8.4.1 SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik 1 do SIWZ (dotyczy pakietu na który składana jest oferta) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (nie należy wprowadzać zmian do załącznika, jak też umieszczać kilka pakietów na jednej stronie – załącznik ten stanowi załącznik do umowy). Wykonawca winien nanieść tylko w formie uwagi pod pakietem informację związaną ze zmianami wynikającymi z odpowiedzi na zapytania. Formularz ofertowy – załącznik 2 (dla pakietu nr 1) lub 2A (dla pakietów 2,3,4) do SIWZ - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 lub 4A do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 data 2018-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - Rękawice bezlateksowe, bezpudrowe sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - Rękawice sekcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - Maski z zaworem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - Myjka jednorazowa typu rękawica
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ wg załącznika nr 1 do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)