Dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych (zadanie 1 zamówienia) i papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania (zadanie 2 zamówienia)

Publication date 2018-07-11
End date 2018-07-19 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585839-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych (zadanie 1 zamówienia) i papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania (zadanie 2 zamówienia) bezpośrednio do jednostek Zamawiającego zlokalizowanych w Toruniu lub w Piwnicach k/Torunia.
2.Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a i załącznik nr 1b do SIWZ.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a i załącznik nr 6b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 563a153f-5d0a-42d6-b0a3-0d5cdc9aa71f
Biuletyn 585839-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Regon 132400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gagarina
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 114 010
Zamawiajacy fax 566 542 944
Zamawiajacy email bzp@umk.pl
Adres strony url www.umk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Zaopatrzenia i Transportu, ul. Wileńska 1, pok. 5, 87 - 100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych (zadanie 1 zamówienia) i papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania (zadanie 2 zamówienia)
Numer referencyjny ZP-48/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych (zadanie 1 zamówienia) i papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania (zadanie 2 zamówienia) bezpośrednio do jednostek Zamawiającego zlokalizowanych w Toruniu lub w Piwnicach k/Torunia. 2.Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a i załącznik nr 1b do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a i załącznik nr 6b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie zdolności zawodowej: a)dot. zadania 1 - wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2. dostawy art. papierniczo-biurowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy, 00/100) każda; b)dot. zadania 2 - wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2. dostawy papieru kserograficznego i/lub papieru foto i folii do drukowania o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sto tysięcy, 00/100) każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w punkcie 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw - wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ - wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Z ofertą: 1. dot. zadania 1 – tylko w przypadku zaoferowania towarów równoważnych – próbki towarów równoważnych (po 1 szt., ponumerowanych zgodnie z liczbą porządkową załącznika nr 1a do SIWZ); 2. dot. zadania 2 – próbkę towaru (po 1 kartce) oraz kartę charakterystyki oferowanego towaru w pozycjach od 1 do 4 załącznika nr 1b do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1)dla zadania 1 – 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy, 00/100); 2)dla zadania 2 – 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące, 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin zapłaty
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)