Dostawę sprzętu i wyposażenia sportowego dla Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie – etap II

Publication date 2018-07-12
End date 2018-07-23 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
Miejscowość Wejherowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Odzież sportowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588403-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 374000002, 184120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego do nowo wybudowanego kompleksu sportowego Powiatowego Zespołu Szkół Nr 4 w Wejherowie.
2. Zamawiający zamawia sprzęt sportowy i wyposażenie sportowe spełniające minimalne wymagania oraz w ilościach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik: nr 1a – dla cz.I, 1b – dla cz. II, 1c - dla cz. III do specyfikacji.
3. Zamówienie jest podzielone na 3 części:
a) Cz. I - Sprzęt i wyposażenie sportowe dla dyscyplin sportowych : fitness, lekkoatletyka, judo, piłka siatkowa, unihokej i gry zespołowe;

CPV:37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy
37420000-8 Sprzęt gimnastyczny
37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37450000-7 Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach
37442000-8 Ciężarki i sprzęt do ćwiczeń na wytrzymałość
37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

b) Cz. II – Wyposażenie siłowni.
CPV: 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy
37442000-8 Ciężarki i sprzęt do ćwiczeń na wytrzymałość
37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

c) Cz. III – Stroje sportowe.
CPV: 18412000-0 odzież sportowa
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo o :
a) w cz. I.
- w dziale FITNESS – poz. 6 step do aerobiku - maksymalnie o 16 szt.
- w dziale LEKKOATLETYKA- poz.10 płotek treningowy –o maksymalnie o 6 szt.
- w dziale PIŁKI DO GIER ZESPOŁOWYCH – po. 1:piłkę ręczną damską o maksymalnie 10 szt., poz.2: piłkę ręczną męską o maksymalnie 10 szt., poz. 3: piłkę nożną o maksymalnie 10 szt., poz.4: piłkę koszykową damską o maksymalnie 5 szt. i poz. 5: piłkę koszykową męską o maksymalnie 5 szt.
- w dziale UNIHOKEJ – poz.10 i 11: kije prawe i lewe o maksymalnie 10szt. każdego rodzaju.
b) w cz.II WYPOSAŻENIE SIŁOWNI – poz. 31 urządzenie na przywodziciela/odwodziciela uda o maksymalnie 1 szt.
c) w cz.III w dziale STROJE SPORTOWE – poz. 1 bluza dresowa reprezentacyjna o maksymalnie 5 szt., poz.2 – komplety sportowe: koszulki sportowe z kr. rękawem i spodenki sportowe krótkie o maksymalnie 5 kompletów, poz.3 - komplety sportowe: koszulki sportowe z kr. rękawem i spodenki sportowe krótkie o maksymalnie 5 kompletów, poz. 4 - zestaw kompletów koszykarskich o maksymalnie 10 kompletów, poz. 5 – bluza bramkarska damska, bluza bramkarska męska, spodnie bramkarskie o maksymalnie 2 szt. każdego elementu, poz. 6 koszulki do biegania z nadrukiem damska o maksymalnie 5 szt. i męska o maksymalnie 5 szt.
Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Asortymentu objętego „opcją” nie należy wliczać do ceny oferty. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6dc46332-46ef-46ed-b9f3-1b79b6f4692f
Biuletyn 588403-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
Regon 19891800000
Zamawiajacy adres ulica Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 344
Zamawiajacy miejscowosc Wejherowo
Zamawiajacy kod pocztowy 84-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 722 415,
Zamawiajacy fax 586 722 095
Zamawiajacy email sekretariat@zspg4.wejher.pl,
Adres strony url www.pzs4.wejher.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pzs4.wejher.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera, 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 344
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę sprzętu i wyposażenia sportowego dla Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie – etap II
Numer referencyjny PZS4.271.2.5.2018.EC
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci NIE
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wykonawca może złożyć zarówno jedną ofertę na jedną część, jak również na kilka lub wszystkie części. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia co do ilości części zamówienia, na które może złożyć ofertę jeden Wykonawca. Składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa ofertę na zasadzie: 1 część – 1 oferta, a do każdej oferty (na każdą część) należy złożyć osobno formularz cenowy wraz z całą dokumentacją wymaganą niniejszą specyfikacją dla poszczególnych części.
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego do nowo wybudowanego kompleksu sportowego Powiatowego Zespołu Szkół Nr 4 w Wejherowie. 2. Zamawiający zamawia sprzęt sportowy i wyposażenie sportowe spełniające minimalne wymagania oraz w ilościach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik: nr 1a – dla cz.I, 1b – dla cz. II, 1c - dla cz. III do specyfikacji. 3. Zamówienie jest podzielone na 3 części: a) Cz. I - Sprzęt i wyposażenie sportowe dla dyscyplin sportowych : fitness, lekkoatletyka, judo, piłka siatkowa, unihokej i gry zespołowe; CPV:37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny 37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 37450000-7 Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach 37442000-8 Ciężarki i sprzęt do ćwiczeń na wytrzymałość 37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych b) Cz. II – Wyposażenie siłowni. CPV: 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy 37442000-8 Ciężarki i sprzęt do ćwiczeń na wytrzymałość 37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych c) Cz. III – Stroje sportowe. CPV: 18412000-0 odzież sportowa 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo o : a) w cz. I. - w dziale FITNESS – poz. 6 step do aerobiku - maksymalnie o 16 szt. - w dziale LEKKOATLETYKA- poz.10 płotek treningowy –o maksymalnie o 6 szt. - w dziale PIŁKI DO GIER ZESPOŁOWYCH – po. 1:piłkę ręczną damską o maksymalnie 10 szt., poz.2: piłkę ręczną męską o maksymalnie 10 szt., poz. 3: piłkę nożną o maksymalnie 10 szt., poz.4: piłkę koszykową damską o maksymalnie 5 szt. i poz. 5: piłkę koszykową męską o maksymalnie 5 szt. - w dziale UNIHOKEJ – poz.10 i 11: kije prawe i lewe o maksymalnie 10szt. każdego rodzaju. b) w cz.II WYPOSAŻENIE SIŁOWNI – poz. 31 urządzenie na przywodziciela/odwodziciela uda o maksymalnie 1 szt. c) w cz.III w dziale STROJE SPORTOWE – poz. 1 bluza dresowa reprezentacyjna o maksymalnie 5 szt., poz.2 – komplety sportowe: koszulki sportowe z kr. rękawem i spodenki sportowe krótkie o maksymalnie 5 kompletów, poz.3 - komplety sportowe: koszulki sportowe z kr. rękawem i spodenki sportowe krótkie o maksymalnie 5 kompletów, poz. 4 - zestaw kompletów koszykarskich o maksymalnie 10 kompletów, poz. 5 – bluza bramkarska damska, bluza bramkarska męska, spodnie bramkarskie o maksymalnie 2 szt. każdego elementu, poz. 6 koszulki do biegania z nadrukiem damska o maksymalnie 5 szt. i męska o maksymalnie 5 szt. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Asortymentu objętego „opcją” nie należy wliczać do ceny oferty. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
Cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w ciągu maksymalnie 30 dni od podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał: a) dla cz. I , że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu sportowego , wyposażenia sportowego, lub obu rodzajów produktów łącznie) o wartości co najmniej 70 000 zł brutto. W przypadku podania wartości w innej walucie niż PLN zamawiający dokona ich przeliczenia według kursu średniego opublikowanego przez NBP z dnia będącego ostatnim dniem terminu na składanie ofert. b) dla cz. II, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu stanowiącego wyposażenie siłowni wewnętrznej o wartości co najmniej 50 000 zł brutto. W przypadku podania wartości w innej walucie niż PLN zamawiający dokona ich przeliczenia według kursu średniego opublikowanego przez NBP z dnia będącego ostatnim dniem terminu na składanie ofert, c) dla cz. III zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone wyżej musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Po badaniu ofert pod kątem spełniania przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń dotyczących spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: - wykaz dostaw (wzór stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – dotyczy cz.I i II;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 18.7 specyfikacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik nr 5 do specyfikacji).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie: 1) zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom, przy zachowaniu ceny netto, 2) końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: a) przejściowego braku na rynku produktów wchodzących w skład przedmiotu umowy, udokumentowanego przez Wykonawcę, b) wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołów, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, 3) zmiany zaoferowanego przedmiotu umowy, w przypadku wycofania z produkcji lub dystrybucji oferowanego modelu i zaproponowanie innego – przy zachowaniu wymaganych przez Zamawiającego parametrów oraz przy zachowaniu zaoferowanych cen, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia, zawartych w zapytaniu ofertowym; Wykonawca zapewni pisemnie Zamawiającego, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji – przy zachowaniu zaoferowanych cen, 4) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów – przy zachowaniu zaoferowanych cen. 2. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przekłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
IV 4 4 data 2018-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Do spraw nieuregulowanych w specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy. 2. Klauzula informacyjna. 2.1. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy. 2.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Szkół nr 4 z siedzibą w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 344; 2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych : iodo@pzs4.wejher.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od zakończenia postępowania; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt i wyposażenie sportowe dla dyscyplin sportowych : fitness, lekkoatletyka, judo, piłka siatkowa, unihokej i gry zespołowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe • Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym. Okres udzielonej gwarancji musi być taki sam dla wszystkich elementów zamówienia w danej części . Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie zasadą 1 rok = 12 miesięcy. • Okres gwarancji dla cz.I nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy dla cz. I Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio okres 60 miesięcy, natomiast wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na zadeklarowany okres. Oferta wykonawcy, które zaproponuje krótszy termin gwarancji niż wymagany przez Zamawiającego dla danej części zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. • Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni i nie krótszy niż 14 dni. Oferta wykonawcy, które zaproponuje dłuższy termin dostawy zostanie odrzucona, ponieważ jej treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. Jeśli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 14 dni, Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio termin 14 dni.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia tej części jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego dla dyscyplin sportowych : fitness, lekkoatletyka, judo, piłka siatkowa, unihokej i gry zespołowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo o - w dziale FITNESS – poz. 6 step do aerobiku - maksymalnie o 16 szt. - w dziale LEKKOATLETYKA- poz.10 płotek treningowy –o maksymalnie o 6 szt. - w dziale PIŁKI DO GIER ZESPOŁOWYCH – po. 1:piłkę ręczną damską o maksymalnie 10 szt., poz.2: piłkę ręczną męską o maksymalnie 10 szt., poz. 3: piłkę nożną o maksymalnie 10 szt., poz.4: piłkę koszykową damską o maksymalnie 5 szt. i poz. 5: piłkę koszykową męską o maksymalnie 5 szt. - w dziale UNIHOKEJ – poz.10 i 11: kije prawe i lewe o maksymalnie 10szt. każdego rodzaju. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Asortymentu objętego „opcją” nie należy wliczać do ceny oferty. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Jeżeli wykonawca nie poda w formularzu cenowym dla co najmniej ceny jednostkowej brutto, wartości brutto zamawiający uzna, że wykonawca nie obejmuje swoją ofertą danego asortymentu, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Jeżeli wykonawca nie poda w formularzu cenowym dla każdej części co najmniej ceny jednostkowej brutto, wartości brutto zamawiający uzna, że wykonawca nie obejmuje swoją ofertą danego asortymentu, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie siłowni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe • Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym. Okres udzielonej gwarancji musi być taki sam dla wszystkich elementów zamówienia w danej części . Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie zasadą 1 rok = 12 miesięcy. • Okres gwarancji dla cz.II nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy dla cz. II Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio okres 60 miesięcy, natomiast wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na zadeklarowany okres. Oferta wykonawcy, które zaproponuje krótszy termin gwarancji niż wymagany przez Zamawiającego dla danej części zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. • Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni i nie krótszy niż 14 dni. Oferta wykonawcy, które zaproponuje dłuższy termin dostawy zostanie odrzucona, ponieważ jej treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. Jeśli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 14 dni, Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio termin 14 dni.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa sprzętu sportowego- urządzeń stanowiących wyposażenie siłowni wewnętrznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do specyfikacji.4.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo o poz. 31 urządzenie na przywodziciela/odwodziciela uda o maksymalnie 1 szt. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Asortymentu objętego „opcją” nie należy wliczać do ceny oferty. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Jeżeli wykonawca nie poda w formularzu cenowym co najmniej ceny jednostkowej brutto, wartości brutto oraz nazwy producenta, modelu lub symbolu (kodu) produktu (danych, które pozwolą jednoznacznie zidentyfikować oferowany produkt) zamawiający uzna, że wykonawca nie obejmuje swoją ofertą danego asortymentu, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Stroje sportowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe • Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym. Okres udzielonej gwarancji musi być taki sam dla wszystkich elementów zamówienia w danej części . Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie zasadą 1 rok = 12 miesięcy. • Okres gwarancji dla cz.III nie może być krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy dla cz. II I Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio okres 36 miesięcy, natomiast wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na zadeklarowany okres. Oferta wykonawcy, które zaproponuje krótszy termin gwarancji niż wymagany przez Zamawiającego dla danej części zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. • Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni i nie krótszy niż 14 dni. Oferta wykonawcy, które zaproponuje dłuższy termin dostawy zostanie odrzucona, ponieważ jej treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. Jeśli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 14 dni, Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio termin 14 dni.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w tej części są stroje sportowe, na których zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia mają być umieszczone w/g załączonych wzorów loga: szkoły i Powiatu Wejherowskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c do specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo o poz. 1 bluza dresowa reprezentacyjna o maksymalnie 5 szt., poz.2 – komplety sportowe: koszulki sportowe z kr. rękawem i spodenki sportowe krótkie o maksymalnie 5 kompletów, poz.3 - komplety sportowe: koszulki sportowe z kr. rękawem i spodenki sportowe krótkie o maksymalnie 5 kompletów, poz. 4 - zestaw kompletów koszykarskich o maksymalnie 10 kompletów, poz. 5 – bluza bramkarska damska, bluza bramkarska męska, spodnie bramkarskie o maksymalnie 2 szt. każdego elementu, poz. 6 koszulki do biegania z nadrukiem damska o maksymalnie 5 szt. i męska o maksymalnie 5 szt. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Asortymentu objętego „opcją” nie należy wliczać do ceny oferty. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Jeżeli wykonawca nie poda w formularzu cenowym dla co najmniej ceny jednostkowej brutto, wartości brutto zamawiający uzna, że wykonawca nie obejmuje swoją ofertą danego asortymentu, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)