Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, mebli oraz innego wyposażenia do Przedszkola Samorządowego w Kamionce

Publication date 2018-07-12
End date 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Kamionce
Miejscowość Kamionka
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588289-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 320000003, 390000002, 370000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, mebli oraz innego wyposażenia do Przedszkola Samorządowego w Kamionce. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej: część 1 zamówienia – „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Przedszkola Samorządowego w Kamionce”, której zakres rzeczowy obejmuje: dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1a i 2a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji
w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia, część 2 zamówienia – „Dostawa mebli do Przedszkola Samorządowego w Kamionce”, której zakres rzeczowy obejmuje: dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1b i 2b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i programowania, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji
w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia, część 3 zamówienia – „Dostawa innego wyposażenia do Przedszkola Samorządowego w Kamionce”, której zakres rzeczowy obejmuje: dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1c i 2b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ oraz Projekt umów załączniki nr 2a i 2b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a9583244-eeac-4dd9-8ea8-532a2c9aab80
Biuletyn 588289-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy w Kamionce
Regon 53792900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubartowska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kamionka
Zamawiajacy kod pocztowy 21132
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 527 039
Zamawiajacy fax 818 527 058
Zamawiajacy email sekretariat@ugkamionka.pl
Adres strony url https://www.ugkamionka.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamawiający informuje, iż zamówienie objęte jest projektem pn.: „EDUKACJA MALUCHA”, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Priorytet inwestycyjny 10 i Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz zapewnianie równego dostępu do dobrej jakości wczesnej edukacji elementarnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, z uwzględnieniem formalnych, nieformalnych i pozaformalnych ścieżek kształcenia umożliwiających ponowne podjęcie kształcenia i szkolenia, Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.ugkamionka.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Kamionce, ul. Lubartowska 1, 21-132 Kamionka, pokój nr 8 (Sekretariat). Uwaga! Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w zdaniu pierwszym, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, mebli oraz innego wyposażenia do Przedszkola Samorządowego w Kamionce
Numer referencyjny RI.271.29.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, mebli oraz innego wyposażenia do Przedszkola Samorządowego w Kamionce. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej: część 1 zamówienia – „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Przedszkola Samorządowego w Kamionce”, której zakres rzeczowy obejmuje: dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1a i 2a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, część 2 zamówienia – „Dostawa mebli do Przedszkola Samorządowego w Kamionce”, której zakres rzeczowy obejmuje: dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1b i 2b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i programowania, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, część 3 zamówienia – „Dostawa innego wyposażenia do Przedszkola Samorządowego w Kamionce”, której zakres rzeczowy obejmuje: dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1c i 2b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ oraz Projekt umów załączniki nr 2a i 2b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie w zakresie części 1 zamówienia: co najmniej jedno (1) zamówienie (realizowane w ramach jednej umowy) polegając na dostawie sprzętu komputerowego, o wartości minimum 15 000,00 zł brutto, w zakresie części 2 zamówienia:co najmniej jedno (1) zamówienie (realizowane w ramach jednej umowy) polegając na dostawie mebli, ich montażu i rozmieszczeniu mebli w obiekcie, o wartości minimum 14 000,00 zł brutto, w zakresie części 3 zamówienia: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. Uwaga: Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3 SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku: zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie; w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz; w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie; w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy; zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych; istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości; uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy / usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy za zgodą stron nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Przedszkola Samorządowego w Kamionce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1a i 2a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do Przedszkola Samorządowego w Kamionce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy obejmuje: dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1b i 2b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa innego wyposażenia do Przedszkola Samorządowego w Kamionce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy obejmuje: dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1c i 2b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia
  

Criterion

Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)