GuidZP400 |
901b1663-b112-42b0-9a2b-ba825b14fccc
|
Biuletyn |
588353-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
28883400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przybyszewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60355
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 691 759
|
Zamawiajacy fax |
618 691 847
|
Zamawiajacy email |
dzp@spsk2.pl
|
Adres strony url |
www.spsk2.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=81_2018
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo Pocztowe (t.j. z dnia 27.06.2016r. Dz. U. z 2016r., poz. 1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Zamawiającego, wejście C, kancelaria ogólna szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyroby medyczne ogólnego przeznaczenia, do hemodializ, produkty lecznicze
|
Numer referencyjny |
DZP/81/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Wyroby medyczne ogólnego przeznaczenia, do hemodializ, produkty lecznicze - 10 pakietów
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
218574,30
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. z dnia 30.10.2017r. Dz. U. 2017, poz. 2211 ze zm.), zezwolenie na obrót produktami leczniczymi na terenie RP
lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw członków UE (dotyczy produktów leczniczych). W przypadku zaoferowania produktów leczniczych posiadających w swoim składzie substancje psychotropowe i/lub prekursory – pozwolenie na obrót substancjami psychotropowymi – w przypadku zaoferowania produktu leczniczego - dotyczy pakietu 10.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykonawca dla oferowanego wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. z dnia 17.01.2017 r. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu (do wglądu na żądanie Zamawiającego) - dotyczy pakietu 1-9.
2. Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE dla zaoferowanych wyrobów medycznych- dotyczy pakietu 1-9.
3. Dla oferowanego dla dostawy przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego jego szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny jakościowe/technicznej, w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych dla dostawy pozycji stanowiących przedmiot zamówienia. Prosimy o wskazania strony oferty i zaznaczenie danych potwierdzających spełnienie parametrów ujętych w tabeli. - dotyczy pakietu 1-9.
4. Wymagane złożenie jest próbki w minimalnym opakowaniu handlowym (w celu potwierdzenia zgodności z SIWZ oraz dokonania oceny jakościowej)na żądanie zamawiającego – dotyczy pakietu 1-8.
5. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. z dnia 30.10.2017r. Dz. U. 2017, poz. 2211 ze zm.), zezwolenie na obrót produktami leczniczymi na terenie RP
lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw członków UE (dotyczy produktów leczniczych). W przypadku zaoferowania produktów leczniczych posiadających w swoim składzie substancje psychotropowe i/lub prekursory – pozwolenie na obrót substancjami psychotropowymi – w przypadku zaoferowania produktu leczniczego - dotyczy pakietu 10
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, zaś wartość netto pozostaje bez zmian.
2. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne:
a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu albo oznaczenia handlowego;
b) Strony o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany;
c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego;
d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany;
e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy i od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia;
f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia;
g) Strony dokonają zmiany ilości przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę kwalifikacji pacjenta/ów do uzyskania świadczenia zdrowotnego (decyzja kliniczna Zamawiającego);
h) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia (jego rodzaju, cech, parametrów, elementów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia (zmiana kontraktu realizacji świadczenia z NFZ lub następcą prawnym płatnika świadczeń),
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
23360,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw wentylacyjny jednorazowego użytku 150 cm
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
27319,80
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Cewnik do drenażu dróg żółciowych
2. Przezskórny zestaw dostępowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3244,50
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Taśma refrakcyjna silikonowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
78700,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
3 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
59250,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
260000,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
91702,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
9 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
69000,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Łącznik bezigłowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1500,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dializatory o wysokiej przepuszczalności /usuwanie fosforanów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
25200,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Methotrexatum
|
| |