Dostawa Produktów Żywnościowych do Stołówki Szkolnej

Publication date 2018-07-12
End date 2018-07-24 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Udaninie
Miejscowość Udanin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588293-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 152200006, 153311709, 155000003, 31425003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki od nr.4,1 do nr.4,7
3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 7 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ.
4.Poszczególne zamówienia będą składane telefonicznie w dni robocze w godzinach między 700 - 1400
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 1 dnia, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
7. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
8. Dopuszcza się zmiany cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany, co miesiąc przez GUS.
9.Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny,
mrożonki itp.)
10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
11.Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (D.U. 2016, poz. 1154).
12.Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami
13.Mrożonki mają być dostarczane w formie nie rozmrożonej.
14.Dostawca mrożonek zobowiązany jest o udostępnienie minimum dwóch zamrażarek do przechowywania zamówionego towaru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 875fa856-4ffd-46c2-b2bc-01fa868e0531
Biuletyn 588293-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Udaninie
Regon 2133698500000
Zamawiajacy adres ulica Udanin
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Udanin
Zamawiajacy kod pocztowy 55340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76 87 09 299
Zamawiajacy fax 76 870 09 299
Zamawiajacy email szkolaudanin@op.pl
Adres strony internetowej narzedzia biuletyn.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Poczta Polska lub osobiscie do siedziby zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkolno-Przedszkolny W Udaninie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Produktów Żywnościowych do Stołówki Szkolnej
Numer referencyjny ZP/PN/01/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki od nr.4,1 do nr.4,7 3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 7 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ. 4.Poszczególne zamówienia będą składane telefonicznie w dni robocze w godzinach między 700 - 1400 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 1 dnia, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 7. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 8. Dopuszcza się zmiany cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany, co miesiąc przez GUS. 9.Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny, mrożonki itp.) 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. 11.Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (D.U. 2016, poz. 1154). 12.Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami 13.Mrożonki mają być dostarczane w formie nie rozmrożonej. 14.Dostawca mrożonek zobowiązany jest o udostępnienie minimum dwóch zamrażarek do przechowywania zamówionego towaru.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 187930,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow WYJATEK STANOWI ZAMÓWIENIE NA ARTYKUŁY OGÓLNOSPOZYWCZE TERMIN DOSTAWY : 03.09.2018-31.12.2019
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow należy wykazać, iż w terminie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie zrealizował co najmniej jedną dostawę artykułów żywnościowych o wartości proporcjonalnej do wartości przedmiotu zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1.Ofertę na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. Nr 1 do SIWZ) 2.Formularz cenowy załączniki nr od 4.1 do 4.7.do SIWZ
IV 4 4 data 2018-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa RYBY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis RYBY, MROZONKI
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13100,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis PIECZYWO
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa MIĘSO, WEDLINY, DRÓB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 39200,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis MIĘSO, WEDLINY, DRÓB
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PRODUKTY MLECZARSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis PRODUKTY MLECZARSKIE
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PRODUKTY OGÓLNOSPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis PRODUKTY OGÓLNOSPOŻYWCZE
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa OWOCE, WARZYWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 42000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis OWOCE, WARZYWA
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa JAJA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1630,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis JAJA
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)