Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz urządzeń medycznych dla SPS ZOZ „Zdroje” w pakietach

Publication date 2018-07-12
End date 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587837-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawę i montaż sprzętu, wyposażenia oraz urządzeń medycznych dla SPS ZOZ „Zdroje” w pakietach (kod CPV: 33.00.00.00-0).

2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 12 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie

Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu
1. Nr1 Chodzik czterokołowy - stalowy
2. Nr2 Parawany medyczne
3. Nr3 Przenośnik taśmowo-rolkowy do przenoszenia pacjenta
4. Nr4 Pulsoksymetry
5. Nr5 Stojak jezdny z ogrzewaną misą
6. Nr6 Wirówka do masażu kończyn górnych
7. Nr7 Wózek do leków
8. Nr8 Wózek do przewożenia chorych
9. Nr9 Wózki koszowe
10. Nr10 Wózki inwalidzkie
11. Nr11 Zestaw endoskopowy do operacji laparoskopowych z diatermią
12. Nr12 Medyczne kołdry z izolacją termiczną

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf7dcb23-c67c-4073-99ab-c803fee1921a
Biuletyn 587837-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Regon 29141100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mączna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70780
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 918 806 260
Zamawiajacy fax 918 806 203
Zamawiajacy email org@szpital-zdroje.szczecin.pl
Adres strony url http://www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPS ZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz urządzeń medycznych dla SPS ZOZ „Zdroje” w pakietach
Numer referencyjny 38/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawę i montaż sprzętu, wyposażenia oraz urządzeń medycznych dla SPS ZOZ „Zdroje” w pakietach (kod CPV: 33.00.00.00-0). 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 12 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr1 Chodzik czterokołowy - stalowy 2. Nr2 Parawany medyczne 3. Nr3 Przenośnik taśmowo-rolkowy do przenoszenia pacjenta 4. Nr4 Pulsoksymetry 5. Nr5 Stojak jezdny z ogrzewaną misą 6. Nr6 Wirówka do masażu kończyn górnych 7. Nr7 Wózek do leków 8. Nr8 Wózek do przewożenia chorych 9. Nr9 Wózki koszowe 10. Nr10 Wózki inwalidzkie 11. Nr11 Zestaw endoskopowy do operacji laparoskopowych z diatermią 12. Nr12 Medyczne kołdry z izolacją termiczną
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż. Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za sumę ubezpieczenia co najmniej 1. Nr 1 Chodzik czterokołowy - stalowy 800,00 zł 2. Nr 2 Parawany medyczne 600,00 zł 3. Nr 3 Przenośnik taśmowo-rolkowy do przenoszenia pacjenta 1 000,00 zł 4. Nr 4 Pulsoksymetry 3 000,00 zł 5. Nr 5 Stojak jezdny z ogrzewaną misą 3 000,00 zł 6. Nr 6 Wirówka do masażu kończyn górnych 9 000,00 zł 7. Nr 7 Wózek do leków 600,00 zł 8. Nr 8 Wózek do przewożenia chorych 7 000,00 zł 9. Nr 9 Wózki koszowe 5 000,00 zł 10. Nr 10 Wózki inwalidzkie 5 000,00 zł 11. Nr 11 Zestaw endoskopowy do operacji laparoskopowych z diatermią 100 000,00 zł 12. Nr 12 Medyczne kołdry z izolacją termiczną 2 000,00 zł Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach to ubezpieczenie musi obejmować łączną sumę ubezpieczenia dot. tych pakietów, w których wykonawca będzie składał ofertę. Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Celem potwierdzenia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie różnego rodzaju wyrobów medycznych lub farmaceutycznych, z których co najmniej jedna jest o wartości - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu –nie mniejszej niż określona poniżej Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę brutto co najmniej 1. Nr 1 Chodzik czterokołowy - stalowy 800,00 zł 2. Nr 2 Parawany medyczne 600,00 zł 3. Nr 3 Przenośnik taśmowo-rolkowy do przenoszenia pacjenta 1 000,00 zł 4. Nr 4 Pulsoksymetry 3 000,00 zł 5. Nr 5 Stojak jezdny z ogrzewaną misą 3 000,00 zł 6. Nr 6 Wirówka do masażu kończyn górnych 9 000,00 zł 7. Nr 7 Wózek do leków 600,00 zł 8. Nr 8 Wózek do przewożenia chorych 7 000,00 zł 9. Nr 9 Wózki koszowe 5 000,00 zł 10. Nr 10 Wózki inwalidzkie 5 000,00 zł 11. Nr 11 Zestaw endoskopowy do operacji laparoskopowych z diatermią 100 000,00 zł 12. Nr 12 Medyczne kołdry z izolacją termiczną 2 000,00 zł Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
Zakresie warunkow udzialu a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 2, ppkt. 2) opisującym wymaganą sytuację finansową i ekonomiczną; b) wykaz dostaw, o których mowa w pkt 2 ppkt 3) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) katalog ze zdjęciami (folder) oferowanego produktu - zawierający nazwę produktu nazwę producenta, szczegółową charakterystykę. Katalog ze zdjęciami (folder) powinien uwzględniać parametry techniczne, czyli tzw. technical data zaoferowanego produktu Zamawiający informuje, iż katalog nie musi zawierać wszystkich szczegółowych opisów lub danych produktu, jeżeli zostały one podane przez wykonawcę m.in. w zestawieniu parametrów technicznych danego produktu, odpowiednio w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.12 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/szczegółowa oferta cenowa. W przypadku, gdy przedłożony katalog byłby w innym języku niż język polski należy dołączyć tłumaczenia folderu oferowanego produktu na język polski. W przypadku gdyby występowały rozbieżności i dotyczyły one elementów np. konstrukcji przedmiotu Zamawiający wymaga oświadczenia producenta o możliwości wykonania przedmiotu w sposób zgodny z SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) W przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 3) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 4) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 5) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny – w ramach tej samej grupy; 6) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia); 7) zmiana jest nie istotna. 8) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła), cen urzędowych i innych niezależnych od Stron administracyjnych regulacji bezpośrednio wpływających na koszty dostarczenia przedmiotu umowy. 3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki W języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Chodzik czterokołowy - stalowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Chodzik czterokołowy - stalowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Parawany medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Parawany medyczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Przenośnik taśmowo-rolkowy do przenoszenia pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przenośnik taśmowo-rolkowy do przenoszenia pacjenta
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pulsoksymetry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Pulsoksymetry
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Stojak jezdny z ogrzewaną misą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Stojak jezdny z ogrzewaną misą
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wirówka do masażu kończyn górnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Wirówka do masażu kończyn górnych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wózek do leków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Wózek do leków
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Wózek do przewożenia chorych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Wózek do przewożenia chorych
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Wózki koszowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Wózki koszowe
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Wózki inwalidzkie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Wózki inwalidzkie
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zestaw endoskopowy do operacji laparoskopowych z diatermią
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zestaw endoskopowy do operacji laparoskopowych z diatermią
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Medyczne kołdry z izolacją termiczną
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Medyczne kołdry z izolacją termiczną
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)