GuidZP400 |
84f2e4b2-9bae-40d3-8922-65ab054d72db
|
Biuletyn |
587933-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie
|
Regon |
32790700060
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Władysławowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 746 314
|
Zamawiajacy fax |
586 746 350
|
Zamawiajacy email |
przetargi.wladyslawowo@cos.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja gospodarki budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.cos.pl, tablica ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.cos.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralny Ośrodek Sportu, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie Ul. Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy herbaty oraz przedmiotów wspomagających sprzedaż wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie.
|
Numer referencyjny |
Sprawa 25/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy herbaty oraz przedmiotów wspomagających sprzedaż z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie. Dostarczane produkty muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w Polskich Normach przenoszących normy europejskie a w szczególności być świeże oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia (tj. z minimum 3 miesięcznym okresem w dniu dostawy) i odpowiedniej jakości oraz posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno – sanitarne
|
Cpv glowny przedmiot |
15860000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom zawartym w Polskich Normach przenoszących normy europejskie a w szczególności są świeże oraz posiadają ważne terminy przydatności do spożycia (tj. z minimum 3 miesięcznym okresem w dniu dostawy) i odpowiedniej jakości oraz posiadają atesty i/lub certyfikaty higieniczno – sanitarne, a na żądanie Zamawiającego, do wskazanej dostawy bedzie załączany dokument zawierający potwierdzenie tych wymagań,(treść oświadczenia została wskazana w pkt. 8, Załącznika nr 1 do SIWZ– Formularz oferty.
2. OŚWIADCZENIE DOTYCZACE GRUPY KAPITAŁOWEJ - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawca uczestniczącym w niniejszym postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.(zaleca się wykorzystanie wzoru w Załącznki nr 3 do SIWZ )
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa wygaśnie, bez konieczności składania odrębnych oświadczeń Stron w przypadku wykonania w trakcie trwania Umowy dostaw na kwotę wynagrodzenia brutto równą wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1.
2. W przypadku nieosiągnięcia całkowitej wartości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1, w okresie, o którym mowa w § 2 ust. 1, Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu obowiązywania Umowy do czasu osiągnięcia kwoty wynagrodzenia wskazanej w § 4 ust. 1, jednak nie dłużej niż do sześciu miesięcy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany asortymentu zamawianych towarów na towary o jakości równej lub wyższej od przedmiotu zamówienia (produkty równoważne) lecz w cenie jednostkowej zgodnej z ofertą Wykonawcy, bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Zmiana taka może nastąpić na wniosek Wykonawcy.
4. Strony dopuszczają następujące możliwości zmiany umowy w trakcie jej wykonywania:.
a) zmiana stawki podatku VAT
b) w przypadku nieosiągnięcia całkowitej wartości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1, w okresie, o którym mowa w § 2 ust. 1, Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu obowiązywania Umowy do czasu osiągnięcia kwoty wynagrodzenia wskazanej w § 4 ust. 1, jednak nie dłużej niż do sześciu miesięcy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|