Dostawa artykułów żywnościowych dla Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze”

Publication date 2018-07-12
End date 2018-07-23 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
Miejscowość Stąporków
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587460-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 155000003, 151000009, 151311305, 152200006, 158100009, 31425003, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów spożywczych dla Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiący załacznik od nr 1 do 8 do SIWZ
Część nr 1: Produkty mleczarskie - załącznik Nr 1
Część nr 2: Różne produkty spożywcze - załącznik Nr 2
Część nr 3: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne -załącznik Nr 3
Część nr 4: Wędliny – załącznik Nr 4
Część nr 5: Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb oraz warzywa mrożone – załącznik nr 5
Część nr 6: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - załącznik Nr 6
Część nr 7: Jaja – załącznik Nr 7
Część nr 8: Owoce, warzywa i podobne produkty – załącznik Nr 8

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31f4b457-89eb-44b8-9792-0f673b5618f0
Biuletyn 587460-N-2018
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
Regon 368977500000
Zamawiajacy adres ulica Czarniecka Góra
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Stąporków
Zamawiajacy kod pocztowy 26220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 741 163
Zamawiajacy fax 413 741 162
Zamawiajacy email worehab@neostrada.pl
Adres strony url www.rehabilitacjascr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rehabilitacjascr.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze, Czarniecka Góra 43, 26 - 220 Stąporków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych dla Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze”
Numer referencyjny Znak sprawy DT-1/2018/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów spożywczych dla Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiący załacznik od nr 1 do 8 do SIWZ Część nr 1: Produkty mleczarskie - załącznik Nr 1 Część nr 2: Różne produkty spożywcze - załącznik Nr 2 Część nr 3: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne -załącznik Nr 3 Część nr 4: Wędliny – załącznik Nr 4 Część nr 5: Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb oraz warzywa mrożone – załącznik nr 5 Część nr 6: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - załącznik Nr 6 Część nr 7: Jaja – załącznik Nr 7 Część nr 8: Owoce, warzywa i podobne produkty – załącznik Nr 8
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy, numeru konta) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy b) w przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie stawek VAT c) zmiana prawa wchodząca w życie po zawarciu umowy, powodująca konieczność zmiany umowy w celu dostosowania jej do prawa wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany d) w zakresie określonym w § 7 ust 4 projektu umowy (zał. Nr 12 do SIWZ) oraz w zakresie zmiany wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia przy zachowaniu warunków, o których mowa w art. 144 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) wystąpi gwałtowna dekoniunktura lub inne nieprzewidziane okoliczności, niezależne od żadnej ze Stron, które w bezpośredni sposób wpłyną na okoliczności realizacji umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.). Przez nie ujawnianie rozumie się nie podawanie do wiadomości publicznej informacji technicznych, technologiczny i organizacyjnych przedsiębiorstwa lub innych informacji posiadających wartość gospodarczą, co do których Wykonawca zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnicę przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnym wewnętrznym opakowaniu (kopercie), a w miejscu widocznym na zewnątrz opakowania umieścił napis: „NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA.
IV 4 4 data 2018-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określone w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa różne produkty spożywczwe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określone w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określone w załącznuku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określone w załączniku nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb i warzywa mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określone w załączniku nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określone w załączniku nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określone w załączniku nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Owoce, warzywa i podobne produkty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis określone w załączniku nr 8 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)