Dostawa serwerów

Publication date 2018-07-12
End date 2018-07-24 00:00:00
Instytucja 2 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Systemy i serwery informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586999-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 488000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów z podziałem na 2 części (zadania); Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia), oraz załączniku nr 5 (wzór umowy) stanowiący integralną część SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 707929f6-1de0-40d7-835d-e3e6ef4c5a3a
Biuletyn 586999-N-2018
Zamawiajacy nazwa 2 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 142665904
Zamawiajacy adres ulica Marsa
Zamawiajacy adres numer domu 110
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-470
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261815214
Zamawiajacy fax 261815093
Zamawiajacy email 2rblog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url http://2rblog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa, Jednostka Budżetowa-podsektor rządowy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://2rblog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://2rblog.wp.mil.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny siedziba Zamawiającego- 2 Regionalna Baza Logistyczna, Marsa 110, 04-470 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa serwerów
Numer referencyjny D/125/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów z podziałem na 2 części (zadania); Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia), oraz załączniku nr 5 (wzór umowy) stanowiący integralną część SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Informacje dodatkowe
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. 2. informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający w dniu zamieszczenia informacji z otwarcia ofert udostępni wzór Informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 200,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy dwieście złotych 00/100), w tym na: zadanie nr 1 –15 600,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy sześćset złotych 00/100); zadanie nr 2 – 7 400,00 PLN (słownie: siedem tysięcy czterysta złotych 00/100); Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w Rozdziale XII SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie: 2.1 zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego, 2.2 przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 2.3 zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; 2.4 innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, 2.5 zmiana określonego producenta, typu i modelu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy. 2.6 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.7 Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie do 30 dni od wystąpienia zjawiska „siły wyższej” wraz z dokumentacją potwierdzającą, że miało ono bezpośredni wpływ na wykonanie umowy. 2.8 W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystnie bądź neutralne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa serwera 2U – Cisco HX240c M4 Hyperflex System z dyskami, kartami sieciowymi oraz okablowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 520000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera 2U – Cisco HX240c M4 Hyperflex System z dyskami, kartami sieciowymi oraz okablowaniem- w ilości 2kpl.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa serwera Cisco Meeting Serwer 1000
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 249168,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera Cisco Meeting Serwer 1000- w ilości 2kpl.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres dodatkowej gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)