Dostawa mebli do placówek oświatowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020

Publication date 2018-07-16
End date 2018-07-24 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589271-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do placówek oświatowych w ramach projektów: 1) Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej (A) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0253/16, 2) Centrum Kompetencji Zawodowych w rolniczo-leśnej z ochroną środowiska (R) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0254/16 2. Szczegółowy opis mebli wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia oraz lokalizację dostaw określa Załączniki nr 4 do SIWZ. 3. Dostawa mebli odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą, w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia, a także złożeniem mebli ( jeżeli dotyczy) na warunkach określonych w Załączniku 3 oraz 4 do SIWZ. 4. Dostawy odbywać się będą w dniach roboczych w godzinach od 8:00 do 15:00. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Miejscem spełnienia świadczenia będą siedziby placówek oświatowych wskazane w Załączniku nr 4 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia meble były fabrycznie nowe (np. niepowystawowe), nieużywane, w stanie wolnym od wad fizycznych i prawnych. 7. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane meble, w przypadku gdy wymagają tego powszechnie obowiązujące przepisy, posiadały odpowiednie atesty lub certyfikaty a także były dostosowane do wymagań ergonomii.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8675aab-0e5d-475a-8d23-f40b0b28ab51
Biuletyn 589271-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
Regon 55362100000
Zamawiajacy adres ulica Ułanów
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 617 88 88,
Zamawiajacy fax 12 410 43 90
Zamawiajacy email zampubl@zeo.krakow.pl,
Adres strony url www.mcoo.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020 w ramach projektów pod nazwą: a) Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej (A) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0253/16, b) Centrum Kompetencji Zawodowych w rolniczo-leśnej z ochroną środowiska (R) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0254/16
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mcoo.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcoo.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31 - 450 Kraków - dziennik podawczy/sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli do placówek oświatowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020
Numer referencyjny MCOO/ZP/CKZ/38/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do placówek oświatowych w ramach projektów: 1) Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej (A) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0253/16, 2) Centrum Kompetencji Zawodowych w rolniczo-leśnej z ochroną środowiska (R) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0254/16 2. Szczegółowy opis mebli wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia oraz lokalizację dostaw określa Załączniki nr 4 do SIWZ. 3. Dostawa mebli odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą, w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia, a także złożeniem mebli ( jeżeli dotyczy) na warunkach określonych w Załączniku 3 oraz 4 do SIWZ. 4. Dostawy odbywać się będą w dniach roboczych w godzinach od 8:00 do 15:00. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Miejscem spełnienia świadczenia będą siedziby placówek oświatowych wskazane w Załączniku nr 4 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia meble były fabrycznie nowe (np. niepowystawowe), nieużywane, w stanie wolnym od wad fizycznych i prawnych. 7. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane meble, w przypadku gdy wymagają tego powszechnie obowiązujące przepisy, posiadały odpowiednie atesty lub certyfikaty a także były dostosowane do wymagań ergonomii.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Zamówienie wykonane zostanie w terminie maksymalnie 4 tygodni od dnia podpisania umowy.Termin wykonania dostawy stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Inne dokumenty niewymienione Razem z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt. III.3), zawartym na formularzu stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie; Uwaga: Pełnomocnictwo przedkłada się wyłącznie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Zestawienie asortymentowo - cenowe wypełnione i podpisane przez Wykonawcę (stanowiące Załącznik od nr: 4 do SIWZ), 4) Informację dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Określono we wzorze umowy stanowiącym: Załącznik nr 3 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Termin otwarcia ofert: 24-07-2018 Godzina 11:00

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)