GuidZP400 |
078364e8-bfcc-42be-a408-81ce84ed91ca
|
Biuletyn |
589778-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Medyczne sp. z o.o.
|
Regon |
14220354600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ks. Piotra Skargi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grójec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 664 91 01
|
Zamawiajacy fax |
48 664 21 81
|
Zamawiajacy email |
renata.kazusek@pcmg.pl
|
Adres strony url |
pcmg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPO WM 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka prawa handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
pcmg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
pcmg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Ks. Piotra Skargi 10, 05-600 Grójec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup, instalacja, uruchomienie urządzeń teleinformatycznych i oprogramowania w zakresie objętym projektem pn. „Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych dzięki wdrożeniu e-usług w Powiatowym Centrum Medycznym w Grójcu”
|
Numer referencyjny |
PCMG/P-42/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
zakup, instalacja, uruchomienie urządzeń teleinformatycznych i oprogramowania w zakresie objętym projektem pn. „Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych dzięki wdrożeniu e-usług w Powiatowym Centrum Medycznym w Grójcu”
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
126829,27
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
28
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający określa wadium w wysokości:
3 600,00 zł /słownie: trzy tysiące sześćset złotych/,
Wadium musi być wniesione do dnia 2018.07.24 do godz. 13:00.
Wadium można wnieść w następujących formach, w:
1 pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
PKO Bank Polski S.A. 61 1020 1042 0000 8302 0363 3443
2 poręczeniach bankowych,
3 gwarancjach bankowych,
4.gwarancjach ubezpieczeniowych,
5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm).
Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać „Wadium - przetarg nieograniczony poniżej 221.000 Euro na zakup, instalacja, uruchomienie urządzeń teleinformatycznych i oprogramowania w zakresie objętym projektem pn. „Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych dzięki wdrożeniu e-usług w Powiatowym Centrum Medycznym w Grójcu”.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
warunki umowy opisane w SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|