Dostawa środków czystości.

Publication date 2018-07-16
End date 2018-07-24 00:00:00
Instytucja Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Miejscowość Piekary Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589468-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości. Przedmiot zamówienia obejmuje 31 pozycji szczegółowo określonych w załączniku nr 2 - Formularz asortymentowo cenowy do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określa załącznik nr 5 - wzór umowy do SIWZ Zamawiający dopuszcza złożenie produktów równoważnych. Przez równoważność rozumie się produkt o standardzie i parametrach nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowe Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która przybliża wymogi Zamawiającego. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne zobowiązany jest udowodnić równoważność przyjętych produktów. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a040789a-68a7-42b1-9d39-75650a404f5f
Biuletyn 589468-N-2018
Zamawiajacy nazwa Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Regon 24154217700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Piekary Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 41940
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 39 38 100
Zamawiajacy fax 32 39 38 127
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.piekary.pl
Adres strony url www.szpital.piekary.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrdnictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego - budynek dyrekcji, I piętro, sekretariat AD.09, adres 41- 940 Piekary Śląskie, ul.Szpitalna 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości.
Numer referencyjny ZP/PN/11/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości. Przedmiot zamówienia obejmuje 31 pozycji szczegółowo określonych w załączniku nr 2 - Formularz asortymentowo cenowy do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określa załącznik nr 5 - wzór umowy do SIWZ Zamawiający dopuszcza złożenie produktów równoważnych. Przez równoważność rozumie się produkt o standardzie i parametrach nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowe Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która przybliża wymogi Zamawiającego. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne zobowiązany jest udowodnić równoważność przyjętych produktów. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-02-17T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie: od daty zawarcia umowy do 17.02.2020 r. Zaoferowane przez Wykonawców środki czystości winny odpowiadać standardom jakościowym zgodnym z obowiązującymi normami, opisowi określonemu przez Zamawiające­go, winny być wolne od wad oraz niezawodne w użyciu. Wykonawca winien być w posiadaniu Kart charakterystyki oferowanych środków czystości zawierających informację w zakresie identyfikacji zagrożeń oraz w zakresie składu/in­formacji o składnikach.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do zakresu (w tym ilości zamawianego w danej dostawie przedmiotu umowy) oraz do nie złożenia zamówienia na pełny zakres asortymentu objętego umową w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania, tj. np. zmniejszenia ilości pacjentów, czasowego wyłączenia z użytkowania pomieszczeń w szpitalu czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Powyższe zmiany następować będą za pośrednictwem osób określonych w § 4 ust. 1, pkt 1.1 poprzez niezłożenie pełnego zamówienia na asortyment określony w załączniku do umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego, przy zastrzeżeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia wskazanego w § 3 ust 2. Powyższe zmiany następować będą za pośrednictwem osób określonych w §4 ust. 1, pkt 1.1. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się za pisemną zgodą Zamawiającego na podstawie stosownego aneksu do umowy, zamianę przedmiotu umowy na nowy produkt o tych samych, bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie.
IV 4 4 data 2018-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA DLA WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH WYKONAWCÓW Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dy­rektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, oraz ustawy o Ochronie danych osobowych z 10 maja 2018r. (Dz. U z. 2018 poz. 1000) informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o., Szpital Miejski w Piekarach Śląskich pw. św. Łukasza, z siedzibą w Piekarach Śląskich, przy ul. Szpitalnej 11, (dalej PCM Sp. z o.o.) 2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w PCM : iod@szpital.piekary.pl tel. 32 39 38 192 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP/PN/11/2018 – dostawa środków czystości, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 usta­wy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, zwią­zanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konse­kwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8)posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana doty­czących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia prze­twarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)