DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH - TONERY, TUSZE

Publication date 2018-07-16
End date 2018-07-26 00:00:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589298-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych – tonery, tusze określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d6929f4-66f9-4b36-9bfb-20ed966be297
Biuletyn 589298-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 000288857
Zamawiajacy adres ulica ul. 28 Czerwca 1956 r.
Zamawiajacy adres numer domu 135/147
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-545
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618310142
Zamawiajacy fax +48618310107
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Adres strony url www.orsk.ump.egu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.orsk.ump.egu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.orsk.ump.egu.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH - TONERY, TUSZE
Numer referencyjny SZPiZ/DI/13/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych – tonery, tusze określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 5
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane do 31.12.2018 r., licząc od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, należycie wykonał dwa zamówienia na dostawę materiałów eksploatacyjnych (tonery i/lub tusze) w ciągu kolejnych dziewięciu miesięcy o wartości nie mniejszej niż 85.000,00 zł brutto każde.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Certyfikaty potwierdzające, że oferowane materiały eksploatacyjne są projektowane i produkowane zgodnie z wymogami Polskich Norm, ISO (9001, 14001) lub równoważnymi. Karty katalogowe produktów. Jednej sztuki każdego z produktów, przy którym w Załączniku nr 1 w kolumnie „DO TESTOWANIA” jest słowo „TAK”. Wykonawcy, którzy w swojej ofercie dla pozycji wskazanych do testowania zaproponowali „materiały oryginalne” są zwolnieni z przedkładania próbek. W trakcie przeprowadzania testów analizowane będą następujące parametry: wydajność i jakość wydruku, sposób i intensywność zabrudzania drukarki w stosunku do tonerów oryginalnych. Ponadto Zamawiający dokona także ich oceny pod kątem zastosowania w nich nieużywanych wcześniej części i komponenty oraz sprawdzi czy zbiorniki z tonerem posiadają wszelkie zabezpieczenia szczelności.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu nr rachunku 06 1130 1088 0001 3005 4720 0001, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr rej. SZPiZ/DI/13/18”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdziale VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany zostały określone w projekcie umowy stąnowiacym załącznik nr 7 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji zamówień cząstkowych
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Czas realizacji reklamacji związanej z dostawą niepełnowartościowym materiałem
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)