Zakup i dostawa układów scalonych i elementów elektronicznych montażowych dla Wojskowego Instytutu Łączności

Publication date 2018-07-16
End date 2018-07-24 00:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Łączności
Miejscowość Zegrze Południowe
Województwo mazowieckie
Branża
  • Artykuły elektroniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589397-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 317111004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa układów scalonych i elementów elektronicznych montażowych dla Wojskowego Instytutu Łączności – wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 2 do SIWZ - dla Części I, Załącznik nr 2a do SIWZ - dla Części II, będące jednocześnie Formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją.
Przedmiot zamówienia musi:
1) odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i homologacje,
2) być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy,
3) być dostarczony w opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta (bezpiecznym elektrostatycznie oraz zamkniętych hermetycznie). Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania,
4) być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi,
5) pochodzić z bieżącej produkcji, tj. z 2018 r., w przypadku braku możliwości pozyskania danego elementu z bieżącej produkcji, jego data produkcji nie może być starsza niż 2015 r. (w przypadku wycofania elementów z produkcji - z ostatniej partii produkcyjnej),
6) posiadać wyprowadzenia połączeniowe (nóżki) wysokiej jakości, które będą podlegały wnikliwej kontroli przy użyciu mikroskopu pod kątem ich jakości oraz stanu.
Produkty równoważne:
1) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty.
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne
w pozycjach, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego.
3) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę i producenta produktów, które oferuje. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
2) Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i normami jakościowymi dla przedmiotu zamówienia.
3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagania dotyczące gwarancji, rękojmi:
1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres min. 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń.
2) Wykonawca obejmie rękojmią przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy liczoną od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego, jako należycie wykonane.
3) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek, wad oraz awarii załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą, jako staranność profesjonalisty
w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do
7 dni od daty zgłoszenia.
4) Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z podwykonawcą.
5) Jeżeli okres gwarancji udzielony przez producenta na przedmiot zamówienia jest dłuższy niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę, obowiązuje w tym zakresie okres gwarancji udzielony przez producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df3366e2-a409-4a72-ad88-c8cd2953d058
Biuletyn 589397-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojskowy Instytut Łączności
Regon 1009906000000
Zamawiajacy adres ulica Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 22A
Zamawiajacy miejscowosc Zegrze Południowe
Zamawiajacy kod pocztowy 05-130
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 885 543
Zamawiajacy fax 227 822 134
Zamawiajacy email k.juras@wil.waw.pl
Adres strony url www.wil.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wil.waw.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 05-130 Zegrze Południowe, ul. Warszawska 22A, Kancelaria jawna
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa układów scalonych i elementów elektronicznych montażowych dla Wojskowego Instytutu Łączności
Numer referencyjny ZP-15-18-ZD
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa układów scalonych i elementów elektronicznych montażowych dla Wojskowego Instytutu Łączności – wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 2 do SIWZ - dla Części I, Załącznik nr 2a do SIWZ - dla Części II, będące jednocześnie Formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Przedmiot zamówienia musi: 1) odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i homologacje, 2) być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy, 3) być dostarczony w opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta (bezpiecznym elektrostatycznie oraz zamkniętych hermetycznie). Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania, 4) być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi, 5) pochodzić z bieżącej produkcji, tj. z 2018 r., w przypadku braku możliwości pozyskania danego elementu z bieżącej produkcji, jego data produkcji nie może być starsza niż 2015 r. (w przypadku wycofania elementów z produkcji - z ostatniej partii produkcyjnej), 6) posiadać wyprowadzenia połączeniowe (nóżki) wysokiej jakości, które będą podlegały wnikliwej kontroli przy użyciu mikroskopu pod kątem ich jakości oraz stanu. Produkty równoważne: 1) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty. 2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne w pozycjach, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego. 3) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę i producenta produktów, które oferuje. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i normami jakościowymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagania dotyczące gwarancji, rękojmi: 1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres min. 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń. 2) Wykonawca obejmie rękojmią przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy liczoną od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego, jako należycie wykonane. 3) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek, wad oraz awarii załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia. 4) Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z podwykonawcą. 5) Jeżeli okres gwarancji udzielony przez producenta na przedmiot zamówienia jest dłuższy niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę, obowiązuje w tym zakresie okres gwarancji udzielony przez producenta.
Cpv glowny przedmiot 31711100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku, gdy Wykonawca w Oświadczeniu Wykonawcy – stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ wskaże rejestr lub centralną ewidencję i informację o działalności gospodarczej, Zamawiający samodzielnie pobierze dokument.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku oferowania materiałów równoważnych: próbki, opisy fotografie, plany projektów, rysunków, modele, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia poniższych sytuacji: 1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku działania siły wyższej lub z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. dotyczących wysokości stawki VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami; 3) innych istotnych postanowień umowy, gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnego; 4) zmiany określonego producenta, typu w przypadku zakończenia lub wycofania z produkcji z zastrzeżeniem, iż cena jego nie może ulec zmianie w stosunku do ceny zawartej w umowie, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w złożonej ofercie.
IV 4 4 data 2018-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa układów scalonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa elementów elektronicznych montażowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2a do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)