GuidZP400 |
034bad49-3af7-4103-890c-cae72a71d09b
|
Biuletyn |
591243-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
43101894000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Kraśnicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
100
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20718
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 374 655
|
Zamawiajacy fax |
815 374 624
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.lublin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ; 20-718 Lublin, al. Kraśnicka 100 Blok H pok. 104
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sprzedaż i dostawa odczynników laboratoryjnych do oznaczania chorób infekcyjnych wraz z dzierżawą analizatorów oraz chłodziarki laboratoryjnej
|
Numer referencyjny |
WSS SP ZOZ/ DZP.382/ 45/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
sprzedaż i dostawę odczynników laboratoryjnych do oznaczania chorób infekcyjnych , odczynników do metody Elisa wraz z dzierżawą analizatorów oraz chłodziarki laboratoryjnej zgodnie z wyszczególnieniem w pakietach nr 1-3
|
Cpv glowny przedmiot |
33696200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty dopuszczające analizatory (pakiet nr 1 i 2) do obrotu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 211 z późn. zm.)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadku zmiany w trakcie realizacji umowy: 1) stawek podatku od towarów i usług, lub 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę albo wysokości min. stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002r. minimalnym wynagrodzeniu za pracę , lub 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Sprzedawcę, ceny jednostkowe określone w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy ulegną zmianie na zasadach określonych w poniższych ustępach. 2. Warunkiem wprowadzenia zmiany cen na skutek okoliczności wskazanych w ust. 5, jest przedłożenie przez jedną ze Stron drugiej Stronie pisemnego wniosku w tym przedmiocie, zawierającego co najmniej: 1) wskazanie przepisów, które uległy zmianie (z określeniem daty wejścia w życie zmian) oraz szczegółowe uzasadnienie wpływu tych zmian na koszty wykonania zamówienia, i dokładne określenie wysokości zmiany tych kosztów, 2) określenie wysokości nowego wynagrodzenia wraz z przedstawieniem szczegółowej kalkulacji kwoty, o jaką wynagrodzenie ma ulec zmianie, 3) wskazanie daty, od której nastąpi bądź nastąpiła zmiana kosztów realizacji przedmiotu umowy (nie wcześniejszej niż data wejścia w życie właściwych przepisów). 3. Sprzedawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości dostaw w okresie trwania umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Sprzedającego (np. zaprzestanie produkcji, brak importu do Polski, wprowadzenie nowego asortymentu w miejsce dotychczas produkowanego), Sprzedający niezwłocznie zaproponuje Zamawiającemu zamienny wyrób o niegorszych parametrach. Kupujący dopuszcza zmiany numeru katalogowego, wielkości opakowania, nazwy testu . W przypadku zmiany wielkości opakowania dla nowego produktu, dopuszcza się przeliczenie ceny za oznaczenie. Cena zamiennego wyrobu (odpowiednika) nie może być wyższa od ceny wyrobu objętego niniejszą umową, z zastrzeżeniem ust. 12 umowy
|
IV 4 4 data |
2018-07-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
odczynniki laboratoryjne do oznaczania chorób infekcyjnych wraz z dzierżawą analizatorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
odczynniki laboratoryjne do oznaczania chorób infekcyjnych wraz z dzierżawą analizatorów dla 18.390 testów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
odczynniki laboratoryjne do oznaczania chorób infekcyjnych wraz z dzierżawą analizatora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
odczynniki laboratoryjne do oznaczania chorób infekcyjnych do metody Elisa wraz z dzierżawą analizatora
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
chłodziarka laboratoryjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
chłodziarka laboratoryjna - 1 szt.
|
| |