Dostawa aparatury anestezjologicznej

Publication date 2018-07-18
End date 2018-07-26 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586756-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa aparatury anestezjologicznej.
Część 1: Doposażenie aparatu do znieczulania w monitor parametrów życiowych
Część 2: Zakup ciśnieniomierza stacjonarnego z drukarką

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fe318d7e-2e2e-4387-a2a8-8776557adef5
Biuletyn 586756-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Regon 001325767
Zamawiajacy adres ulica ul. Ceglana
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-514
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 3581460, 3581200, 3581332
Zamawiajacy fax 32 2518437, 32 35 8 432
Zamawiajacy email zp@uck.katowice.pl
Adres strony url https://www.uck.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.uck.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.uck.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-514 Katowice, ul. Ceglana 35, pokój D021 – Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatury anestezjologicznej
Numer referencyjny DZP/381/73B/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Dostawa aparatury anestezjologicznej. Część 1: Doposażenie aparatu do znieczulania w monitor parametrów życiowych Część 2: Zakup ciśnieniomierza stacjonarnego z drukarką
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Dotyczy II.8) zgodnie z załącznikiem I.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymogu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymogu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymogu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie stawia wymogu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia wymogu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. w odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia –deklaracje zgodności z wymaganiami zasadniczymi (dotyczy wszystkich wyrobów medycznych), certyfikaty jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego – jeśli wymagany (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylne, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) b) wypełnione i podpisane Zestawienie Parametrów Technicznych – według załącznika nr 2 do SIWZ (w zakresie oferowanej części) c) karty katalogowe lub ulotki lub inne materiały informacyjne potwierdzające parametry opisane w Zestawieniu Parametrów Technicznych (załącznik nr 2) w następujących pozycjach: Część 1: Doposażenie aparatu do znieczulania w monitor parametrów życiowych: punkt: od 1 do 25 (nie dotyczy oprzyrządowania typu przewód, czujnik, mankiet, przetwornik, zestaw startowy o którym mowa odpowiednio w poz. 16, 21, 22, 23, 24, 25). Część 2: Zakup ciśnieniomierza stacjonarnego z drukarką: punkt od 1 do 22.
Inne dokumenty niewymienione A) Zamawiający wymaga załączenia w ofercie następujących dokumentów: 1) czytelnie wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik 3 do SIWZ 3) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wg załącznika nr 5 do SIWZ – dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części zamówienia podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie dołączy w/w wykazu Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcy, 4) Informacji Wykonawcy wskazującej, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazującej nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazującej ich wartość bez kwoty podatku – wg zał.nr 6 do SIWZ. W przypadku nie dołączenia załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje, że nie powstanie u Zamawiającego obowiązek podatkowy. 5) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”. 6) Do oferty wykonawca korzystający z zasobów podmiotów trzecich załącza oświadczenie podmiotu zasobu oraz jego zobowiązanie o przekazaniu zasobu 7) Pełnomocnictwo B) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP – załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu VI.6.11 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b) zmniejszenie ceny określonej w umowie przy zachowaniu pozostałych warunków bez zmian. c) zmiany numeru rachunku bankowego.
IV 4 4 data 2018-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Dotyczy punktu III.3 - Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1: Doposażenie aparatu do znieczulania w monitor parametrów życiowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Doposażenie aparatu do znieczulania w monitor parametrów życiowych. 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2: Zakup ciśnieniomierza stacjonarnego z drukarką
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup ciśnieniomierza stacjonarnego z drukarką. 1 sztuka
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)